Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА МЕКТЕП ИНФОРМАТИКАСЫН ОҚЫТУ

Жарияланған March 2021

344

452

Е.Ы Бидайбеков+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
Л.Л Босова+
Мәскеу педагогикалық мемлекеттік университеті, Мәскеу қ
Н.Т Ошанова+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
Мәскеу педагогикалық мемлекеттік университеті, Мәскеу қ
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
Аңдатпа

Мақалада білім беруді цифрландыру жағдайында мектеп информатикасын оқыту туралы қарастырылған.
Ресей мен Қазақстанның жалпы білім беретін мектептері білім беруді цифрландыру жолында өткен кезеңдердің
қысқаша сипаттамасын ұсынамыз және олардың әрқайсысында информатиканы оқыту мазмұнының
ерекшеліктері аталған. Біздің мемлекеттеріміздің мектеп білімінің мазмұнындағы Информатика пәні бойынша
айырмашылықтар соңғы онжылдықта ғана байқала бастағандығы және бұл кезең толығырақ ұсынылып отыр.
Мектептегі информатика курсының мазмұны іргелі және қолданбалы аспектілерді біріктіре отырып, үнемі
дамып отыруы керек, осылайша информатика және ақпараттық технологиялар саласындағы қазіргі даму
деңгейіне сәйкес келеді.

.pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Бидайбеков, Е., Босова, Л. і Ошанова, Н. 2021. БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА МЕКТЕП ИНФОРМАТИКАСЫН ОҚЫТУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 73, 1 (Бер 2021), 161–168. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-1.1728-7901.23.