Мақалада білім беруді цифрландыру жағдайында мектеп информатикасын оқыту туралы қарастырылған.
Ресей мен Қазақстанның жалпы білім беретін мектептері білім беруді цифрландыру жолында өткен кезеңдердің
қысқаша сипаттамасын ұсынамыз және олардың әрқайсысында информатиканы оқыту мазмұнының
ерекшеліктері аталған. Біздің мемлекеттеріміздің мектеп білімінің мазмұнындағы Информатика пәні бойынша
айырмашылықтар соңғы онжылдықта ғана байқала бастағандығы және бұл кезең толығырақ ұсынылып отыр.
Мектептегі информатика курсының мазмұны іргелі және қолданбалы аспектілерді біріктіре отырып, үнемі
дамып отыруы керек, осылайша информатика және ақпараттық технологиялар саласындағы қазіргі даму
деңгейіне сәйкес келеді.
БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА МЕКТЕП ИНФОРМАТИКАСЫН ОҚЫТУ
Жарияланған March 2021
344
452
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Бидайбеков, Е., Босова, Л. і Ошанова, Н. 2021. БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА МЕКТЕП ИНФОРМАТИКАСЫН ОҚЫТУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 73, 1 (Бер 2021), 161–168. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-1.1728-7901.23.