Мақалада студенттердің білімдік цифрлық із деректері негізінде қашықтан оқыудағы өзіндік жұмысын бағалау ұсынылады. Қашықтан оқыту кезіндегі өзіндік жұмыс LMS онлайн-платформасында жүргізілуі мүмкін, ал білімдік цифрлық із деректерін пайдалану студенттің курстың оқу материалдарымен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін және әртүрлі типтегі тапсырмаларды орындау мүмкіндіктерін барынша ескеруге мүмкіндік береді. Студенттердің өзіндік жұмысының орындалу уақыты мен сапасын бағалау үшін критерийлер мен көрсеткіштердің жиынтығы анықталады, сандық метрика таңдалады және әдістеме ұсынылады, оның көмегімен көрсеткіштердің жиынтық мәндеріне сәйкес әр білім алушының оқу қызметін бағалауға болады. Әдістемеге оқу аналитикасының эмпирикалық деректері негізінде өзіндік жұмыстың сәттілігін бағалау алгоритмдері кіреді. Әзірленген алгоритмдер өздік жұмыстың орындалуы туралы мәліметтерді оның сәттілігін бағалау және білім алушының оқу траекториясын түзету үшін түсіндіруге мүмкіндік береді.
БІЛІМДІК ЦИФРЛЫҚ ІЗ ДЕРЕКТЕРІ НЕГІЗІНДЕ ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУДА СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСЫН БАҒАЛАУ
Жарияланған September 2021
182
124
Аңдатпа
Кілтті сөздер
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Бегимбетова, Г., Заурбек, Ұ. і Сеитова, А. 2021. БІЛІМДІК ЦИФРЛЫҚ ІЗ ДЕРЕКТЕРІ НЕГІЗІНДЕ ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУДА СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСЫН БАҒАЛАУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 75, 3 (Вер 2021), 173–181. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-3.1728-7901.21.