М. Ерекешева,Ш. Мұртаза
ОҚУ ҮДЕРІСІН ЖӘНЕ БІЛІМДІ БАҚЫЛАУҒА АРНАЛҒАН ПРОГРАММАЛЫҚ ЖАБДЫҚ ҚҰРУ
145-150
А.М. Байганова
ИНФОРМАТИКА ПӘНІНЕН ТОЛЫҚТЫРЫЛҒАН ШЫНДЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫНА НЕГІЗДЕЛГЕН ҚОСЫМША ӘЗІРЛЕУ
219-227
А.У. Бекбауова,М.Ж. Талипова
МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕ ЖАҢА ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ
118-125
Т Балықбаев
АБАЙ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІНДЕ ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ: МОДЕЛДЕРІ ЖӘНЕ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
173-179
Ә.Ә. Сқабылов,М.К. Ибраимов,Д.М. Жексебай,Е.Т. Қожағұлов
ZYNQ ЖӘНЕ MATLAB НЕГІЗІНДЕ QPSK БАҒДАРЛАМАЛЫҚ-АҚПАРАТТЫҚ ІСКЕ ҚОСУ
146-150
С.А. Нугманова,М. Ерболат
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫН ОҚЫТУДА МИКРОКОНТРОЛЛЕРЛЕРДІ ҚОЛДАНУ
387-392
Д.М. Шаймерденов, А.Б. Закирова
ЖЕРДІ ҚАШЫҚТЫҚТАН ЗОНДТАУ ЦИФРЛІК ДЕРЕКТЕРДІҢ ЖАЛПЫ ҚҰРЫЛЫМЫ, ТҮРЛЕРІ МЕН ФОРМАТТАРЫ
295-300
Д.Н Исабаева,Н.А Курмангалиева
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИЗАЙН НЕГІЗІНДЕ ОҚУ КУРСТАРЫН ҚҰРУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
215-219
М. Есмагамбетова,К. Кошеков ,Қ. Алибекқызы,С. Бельгинова
ТАБИҒИ ЖӘНЕ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ ҚАУІПТЕРДІҢ МОНИТОРИНГІ САПАСЫН БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН АНЫҚ ЕМЕС МОДЕЛІ
164-178