Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

іздеу

1 - 15/ 15 нәтиже
А.Е. Абылкасымова,С.Е. Каппасова,Л.У. Жадраева
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ДИСКУРСТАР КӨМЕГІМЕН ДАМЫТУ
110-117
А. Абылкасымова,Б. Косанов,Д. Нурбаева,Ж. Нурмухамедова
АЛГЕБРА КУРСЫНЫҢ АЛҒАШҚЫ ОҚУ ҚҰРАЛЫ
119-127
Д.М. Нурбаева,Ж.М. Нурмухамедова,Б. Ерженбек,Д.М. Насирова
АЛГЕБРА КУРСЫНДА МӘТІНДІК ЕСЕПТЕРДІ ШЕШУДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ ТУРАЛЫ
50-55
Б. Ханжарова
КЕЙБІР АЛГЕБРАЛЫҚ ЖӘНЕ ТРАНСЦЕНДЕНТТІК ФУНКЦИЯЛАРДЫ ТУЫНДЫНЫ ПАЙДАЛАНБАЙ ЗЕРТТЕУ
97-104
Д. Нұрахметов
КЕЙБІР САНДАРДЫ КВАДРАТТАУДЫҢ БІР ӘДІСІ ТУРАЛЫ
106-111
М. Искакова;Н. Әбілқайыр
НЬЮТОН ЕСЕБІНЕ ҚАТЫСТЫ ЛОГИКАЛЫҚ ҚИЫНДАТЫЛҒАН ЕСЕПТЕРДІ ШЕШУ ӘДІСТЕРІ
74-86
С.А. Эшанова,М.А. Муратбекова
ОҚУШЫЛАРДЫҢ «АЛГЕБРА ЖӘНЕ АНАЛИЗ БАСТАМАЛАРЫ» ПӘНІНДЕГІ ІЗДЕНІС-ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТІН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ
7-14
Ж.А. Нурмаганбетова, Н.К. Аширбаев, А.М. Полатбек,А.О. Байдибекова
ЕКІ АЙНЫМАЛЫСЫ БАР СЫЗЫҚТЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР ЖҮЙЕСІНЕ КЕЛТІРІЛЕТІН ФИЗИКАЛЫҚ МАЗМҰНДЫ ЕСЕПТЕР
48-55
А. Ryskan,Т. Эргашев
ТӨРТ ӨЛШЕМДІ ГЕЛЛЕРСТЕДТ ТЕҢДЕУІ ҮШІН N-D ШАРТТАРЫ БАР ШЕТТІК ЕСЕПТІҢ ШЕШІМІН ҚҰРУ
16-24
Г. Дюсембаева,Н. Нугуманов
ТЕХНИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚТАР СТУДЕНТТЕРІНІҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ЦИКЛІ ПӘНДЕРДІ ЗЕРДЕЛЕУ КЕЗІНДЕ ЖОБАЛАР ӘДІСІН ҚОЛДАНУ ТУРАЛЫ
127-139
А.Б. Керімбердина,А.К. Садвакасова,Г.Н. Казбекова,С.Ш. Тілеубай
ЖАСАНДЫ НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІЛЕРДІ ҚҰРУДЫ СЫЗЫҚТЫҚ АЛГЕБРА КӨМЕГІМЕН АБСТРАКЦИЯЛАУ
230-238
А.У. Бекбауова,М.Ж. Талипова
МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕ ЖАҢА ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ
118-125
Д.М. Нурбаева,Ж.М. Нурмухамедова,С. Ералиев,Б.М. Косанов
МЕКТЕП АЛГЕБРА КУРСЫНДА ТРИГОНОМЕТРИЯЛЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР МЕН ТЕҢСІЗДІКТЕРДІ ШЕШУ БАРЫСЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ ТУРАЛЫ
138-143
Г.Б. Камалова,К Шайбасов
PYTHON СЫЗЫҚТЫ АЛГЕБРАЛЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР ЖҰЙЕСІН ШЕШУ ҮШІН САНДЫҚ РЕСУРСТАРДЫ ДАМЫТУ ТИІМДІ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
361-365
Қ.С Иманбаев,С.Д Джанузаков,Ж.Ж Қожамқулова,А.С Жанузақов
ИЕРАРХИЯЛЫК ҚҰРЫЛЫМДЫ АҚПАРАТТЫҚ ЖҮЙЕЛЕРДІҢ ОНТАЙЛАНДЫРЫЛҒАН ҚҰРЫЛЫМЫН ҚҰРАСТЫРУ ЕСЕБІ
355-360
1 - 15/ 15 нәтиже