К.К. Сарбасова,Н.И. Пак
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА МҰҒАЛІМНІҢ ДАЙЫНДЫҒЫН ДИАГНОСТИКАЛАУ МОДЕЛІ
279-287
Л.Б. Рахимжанова,С.З. Аджан
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА МҰҒАЛІМНІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ДЕҢГЕЙІН АРТТЫРУ
251-258
М. Серік ,С. Жумагулова,Г.Б. Абилдаева
МӘЛІМЕТТЕР БАЗАСЫНДА ПАРАЛЛЕЛЬ ЕСЕПТЕУЛЕРДІ ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
269-276
Ж.К. Нурбекова,Т. Толғанбайұлы
МИКРОРОБОТТАРДЫ БАҒДАРЛАМАЛАУДА ЖОБАҒА-БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА ЖОО СТУДЕНТТЕРІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
264-270
Н.Н. Нұрым, Г.С. Жунисбекова1, А.С. Акрамова
ОҚЫТУДА СТУДЕНТТЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
271-277
G.A. Begimbetova,Sh.T. Shekerbekova,E. Оспанкулов
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІ ОҚЫТУДА CLIL ЖӘНЕ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ КІРІКТІРЕ ПАЙДАЛАНУ
210-218
А.Б. Біргебаев,А.М. Сахабаева
ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫҚ ОПЕРАТОРЛАРДЫҢ БӨЛІКТЕНУІ МӘСЕЛЕЛЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫСЫ МЕН БАҒЫТТАРЫ
89-96
Ш.Т. Шекербекова,Е.Х. Жабаев,А.Г. Гриншкун,Махаббат Ревшенова
ИММЕРСИВТІ ЖҮЙЕЛЕРДІ ОБЪЕКТ ЖӘНЕ ОҚУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ ПАЙДАЛАНУ
320-328