С.С. Жүзбаев, А.Қ Адилова, Ш.Е. Ахметжанова
КОМПОЗИЦИЯЛЫҚ МАТЕРИАЛДАРДЫҢ ҚҰРЫЛУ ТАРИХЫ
97-104
А. Абылкасымова,Б. Косанов,Д. Нурбаева,Ж. Нурмухамедова
АЛГЕБРА КУРСЫНЫҢ АЛҒАШҚЫ ОҚУ ҚҰРАЛЫ
119-127
М. Мынжасарова
ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ ЕСЕПТЕРДІ ВЕКТОРЛЫҚ ӘДІСПЕН ШЫҒАРУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
120-129
А.К. Буканова,Н.И. Пак
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНЕ «ИНФОРМАТИКА ТАРИХЫ» КУРСЫН ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН ЭКСПЕРИМЕНТТІК ТЕКСЕРУ
287-295
А.А. Акжолова,Г.Б. Камалова,Е.К. Хеннер,Е.М. Байзакова
МЕКТЕПТІҢ ИНФОРМАТИКА-МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ТРИГОНОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУДЫҢ ҚАЖЕТТІЛІГІ ТУРАЛЫ
195-205
А.К. Шоканов, Б.Е. Евниев, Е.А. Оспанбеков
«МЕССБАУЭР ЭФФЕКТІСІ» ФИЗИКАЛЫҚ ҚҰБЫЛЫСЫ
120-125
Н.Т. Шындалиев,З.К. Калкабаева
ҚАЗІРГІ БІЛІМ ЖҮЙЕСІНДЕ ВИРТУАЛДЫ ЖӘНЕ ТОЛЫҚТЫРЫЛҒАН ШЫНДЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫНЫҢ ҚОЛДАНЫЛУЫ
289-293
А.К. Искакова,С.Б. Беркімбаева,Р.С. Аккозиева,А.У. Елеусинова
ЭЛЕКТРОНДЫҚ ҚҰЖАТ АЙНАЛЫМЫ ЖҮЙЕСІ: ҮРДІСТЕР МЕН ПЕРСПЕКТИВАЛАР
196-201
Т.О Балықбаев,Е.Ы Бидайбеков
ФӘРӘБИ - ОЙШЫЛ-МАТЕМАТИК, ЖАРАТЫЛЫСТАНУШЫ, ПЕДАГОГ ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУДЕ
16-23
М. Аль-Хамза
АЛ-ФАРАБИ – ҰЛЫ МҰСЫЛМАН ФИЛОСОФЫ, МАТЕМАТИК ЖӘНЕ ҰСТАЗ
9-15
К.С. Шарипова
НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІЛЕРДІ ТЕРЕҢДЕТІП ОҚЫТУДЫ ЗЕРТТЕУ
234-238
В.Н. Косов, А.Б. Медешова, Ж.М. Жұмабаева
«МӘҢГІЛІК ЕЛ» ПАТРИОТТЫҚ АКТІСІНІҢ ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДАҒЫ РӨЛІ
183-188