Д.Ә. Болысбек,Б.К. Асилбеков,А.Б. Кульджабеков
ТАУ ЖЫНЫСЫ ЕРУІНІҢ КАРБОНАТТЫ ҮЛГІЛЕРДІҢ КЕУЕК ҚҰРЫЛЫМЫНА ӘСЕРІН ЭКСПЕРИМЕНТАЛДЫҚ МӘЛІМЕТТЕР НЕГІЗІНДЕ САНДЫҚ ЗЕРТТЕУ
54-63
D.Zh. Сатыбалдина,К.А. Калымова,Д.М. Сыдыков
БЕЙНЕЛЕРДІ КЛАССИФИКАЦИЯЛАУ ҮШІН КОНВОЛЮЦИЯЛЫҚ НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІЛЕРГЕ ТРАНСФЕРТТІК ОҚЫТУДЫ ҚОЛДАНУ
159-169
М.Б. Ыдырышбаева,Б.С. Ахметов
КИБЕРҚАУІПСІЗДІКТЕ ШЕШІМДЕРДІ ҚАБЫЛДАУДЫ ҚОЛДАУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ МЕТАБІЛІМДІ СИПАТТАУ МОДЕЛІ
186-194
Г.Т. Балакаева,Г.Б. Калменова
ӨНЕРКӘСІПТІК МҰНАЙ-ГАЗ СЕКТОРЫНДА ҚОРШАҒАН ОРТАНЫҢ ЛАСТАНУЫН БОЛДЫРМАУ ҮШІН МҰНАЙ ШЛАМЫН ТЕРМИЯЛЫҚ ӨҢДЕУГЕ АРНАЛҒАН ҚОСЫМШАНЫ ӘЗІРЛЕУ
136-144
А.Б. Керімбердина,А.К. Садвакасова,Г.Н. Казбекова,С.Ш. Тілеубай
ЖАСАНДЫ НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІЛЕРДІ ҚҰРУДЫ СЫЗЫҚТЫҚ АЛГЕБРА КӨМЕГІМЕН АБСТРАКЦИЯЛАУ
230-238
Ж.Е. Темирбекова,А.Ю. Пыркова,Г.К. Ордабаева,E. Зуева
ATMELAVR ЯДРОСЫНА НЕГІЗДЕЛГЕН ӘРТҮРЛІ ӨНІМДІЛІКТЕГІ МИКРОКОНТРОЛЛЕРЛЕР ҮШІН ГОМОМОРФТЫ ШИФРЛАУ КІТАПХАНАСЫН ЖОБАЛАУ
170-177
Ж.С. Есенгалиева,К.Н. Касылкасова,А.О. Касылкасова,Р.Н. Касылкасов
COVID-19 ЖАҒДАЙЫНДА ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ ҮШІН ПРОГРАММАЛЫҚ ҚҰРАЛДЫ ӘЗІРЛЕУДІҢ ДЕРЕКТЕРІН ӨҢДЕУ
99-105
А.А. Акжолова,Г.Б. Камалова,Е.К. Хеннер,Е.М. Байзакова
МЕКТЕПТІҢ ИНФОРМАТИКА-МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ТРИГОНОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУДЫҢ ҚАЖЕТТІЛІГІ ТУРАЛЫ
195-205
М.Н. Калимoлдаeв,А.А. Абдилдаева,Ж.У. Шермантаева,Вoйцик Вальдeмap
IOT ТEXНOЛOГИЯСЫ НEГIЗIНДE ЭЛEКТР ЭНEРГEТИКАСЫ САЛАСЫН ДАМЫТУ МӘСEЛEЛEРI
126-133
М. Есмагамбетова,К. Кошеков ,Қ. Алибекқызы,С. Бельгинова
ТАБИҒИ ЖӘНЕ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ ҚАУІПТЕРДІҢ МОНИТОРИНГІ САПАСЫН БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН АНЫҚ ЕМЕС МОДЕЛІ
164-178
Ж.Е. Сейітбатталов,С.К. Атанов,А.Е. Қызырқанов
ШЕКТЕРДІҢ ЕСЕПТІЛЕРІНЕ НЕГІЗГІНДЕГІ ДАТЧИКТЕРДІҢ НƏТИЖЕСІН БАҚЫЛАУДЫҢ АВТОМАТТАНДЫРЫЛҒАН ЖҮЙЕСІ
238-244
А.А. Зиро,Д.Р Турсумбаев,Ж.А Жайбергенова,Ш.Д Тойбаева
WHITE BOX ӘДІСІ КӨМЕГІМЕН ЕНГІЗУ ТЕСТІН ӨТКІЗУ
118-125
Ж.Е. Сейітбатталов,С.К. Атанов,Х. Молдамурат
ШЕКАРАЛЫҚ ЕСЕПТЕР НЕГІЗІНДЕГІ АВТОМОБИЛЬДІҢ МЕМЛЕКЕТТІК НӨМЕРІН ТАНУДЫҢ ЗИЯЛДЫ ЖҮЙЕСІ
245-252
М. Серік ,С. Жумагулова,Г.Б. Абилдаева
МӘЛІМЕТТЕР БАЗАСЫНДА ПАРАЛЛЕЛЬ ЕСЕПТЕУЛЕРДІ ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
269-276