Г.Б Камалова,Н.А Водолазкина,К.И Аклбеков
ТЕХНИК-БАҒДАРЛАМАШЫЛАРДЫҢ ҰЙЫМДАСТЫРУ-БАСҚАРУ ҚЫЗМЕТІНДЕГІ АҚПАРАТТЫҚ CRM ЖҮЙЕЛЕРІ
220-224
З. Уалиев,Е. Темирбеков,Қ. Бисембаев,Д. Керимкулов,М. Қанапия
КИНЕМАТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ДИНАМИКАЛЫҚ СИПАТТАМАЛАРДЫ ЕСКЕРЕ ОТЫРЫП БЕРІЛІС МЕХАНИЗМДЕРІН МОДЕЛЬДЕУ
107-118
С. Зыкрина
ҚҰРЫЛЫМДАЛҒАН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУДЫҢ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУҒА ӘСЕРІ
88-96
Н.Т. Ошанова,Г.Б. Нурбекова,И.Т. Сәлғожа
КОУЧИНГ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
246-256
Г.Н. Казбекова,Ж.С. Исмагулова,Г.К. Изтлеуова
SQL REPORTING ҚЫЗМЕТІНІҢ КӨМЕГІМЕН АҚПАРАТТЫ ТАЛДАУ МҮМКІНДІКТЕРІ
188-195
Н.Т. Шындалиев,А.С. Тастанова,Л.А. Жанбаева
ДЕРЕКТЕРДІ ӨҢДЕУДЕ СТАТИСТИКАЛЫҚ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ
158-164
А.Е. Сагимбаева,С. Авдарсоль
А КРИТЕРИАЛДЫ ТӘСІЛ НЕГІЗІНДЕ ИНФОРМАТИКАДАН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІНІҢ ТИІМДІЛІГІ
205-211
С.К Джолдасбаев,Б.О Куламбаев
ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САПАСЫН АРТТЫРУ ҮШІН ЖҮКТЕУДІ ҮЛЕСТІРУ АЛГОРИТМДЕРІН ҚОЛДАНУ
308-314