Е.Ы. Бидайбеков,Н.Ж. Рахымбек,Л.Қ. Жайдакбаева
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУДА ҰҒЫМДЫҚ ТЕРМИНОЛОГИЯЛЫҚ СӨЗДІКТІ ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
205-213
А.К. Алипова,А.Р. Турганбаева
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУДА ОЙЫН ТӘЖІРИБЕСІН ЕНГІЗУДІҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ
218-227
Г.А. Мадьярова,Н.Ш. Ешенкожаев
ОРТА МЕКТЕПТЕ ПРОГРАММАЛАУ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
212-219
А. Ахмадия,С. С. Бримжанова,Х. Молдамурат,Н.К. Набиев
ENVI БАҒДАРЛАМАCЫН ҚОЛДАНЫП ҒАРЫШТЫҚ ТҮСІРІЛІМДЕРДІ ДЕШИФРЛЕУ ҮШІН МАХАЛАНОБИС ӘДІСІМЕН МӘЛІМЕТТЕРДІҢ КЛАСТЕРИЗАЦИЯСЫ
78-84
Р. Берікқызы,Л.Б Рахимжанова,Д.Н Исабаева
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ –МАТЕМАТИКАЛЫҚ БАҒЫТТАҒЫ ЖАҢАРТЫЛҒА
291-295
Б. Ахмадуллаева,Л. Рахимжанова,С. Исабаева
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРГЕ ЖҮЙЕЛЕНГЕН БАҒДАРЛАМАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫНЫҢ ҚОРЫН ҚОЛДАНУДЫ ҮЙРЕТУ ӘДІСТЕМЕСІ
206-218
А.Е. Сагимбаева,С. Авдарсоль
А КРИТЕРИАЛДЫ ТӘСІЛ НЕГІЗІНДЕ ИНФОРМАТИКАДАН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІНІҢ ТИІМДІЛІГІ
205-211
И. Шмигирилова,А. Чугунова,Я. Белошистова,М. Дуткин
БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЙЫНДАУДАҒЫ CASE-STUDY ӘДІСІ
119-126
А.А. Акжолова,Г.Б. Камалова,Е.К. Хеннер,Е.М. Байзакова
МЕКТЕПТІҢ ИНФОРМАТИКА-МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ТРИГОНОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУДЫҢ ҚАЖЕТТІЛІГІ ТУРАЛЫ
195-205
А.Р. Турганбаева ,А.А. Рахымжанова, А.С. Черикбаева
ИНФОРМАТИКА ПӘНІ БОЙЫНША ЖАҢАРТЫЛҒАН БАҒДАРЛАМАМЕН ОҚЫТУМЕН БАҒАЛАУДЫҢ ЖОЛДАРЫ
445-449