Ғ.П. Қалымбетов,А. Ж. Тойгожинова
КӨПФУНКЦИОНАЛДЫ ЭНЕРГЕТИКАЛЫҚ КЕШЕНДЕРДІҢ (КЭК) ҚҰРАМЫНДАҒЫ ЖЕЛ ЭЛЕКТР ГЕНЕРАТОРЫ ЖҰМЫС РЕЖИМДЕРІНІҢ ӨНДІРІЛЕТІН ҚУАТТҚА ТӘУЕЛДІЛІГІ
123-130
С.Е. Ералиев,И. Бердіахмет
ЭЛЕМЕНТАР МАТЕМАТИКАДАН ҚИЫНДЫҒЫ ЖОҒАРЫ ЕСЕПТЕРДІ ШЕШУ ӘДІСТЕРІ
17-22
Д. Нұрсерік,Ф.Р. Гусманова,Г.А. Абдулкаримова,Қ.С Дальбекова
ЭВРИСТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ МЕТАЭВРЕСТИКАЛЫҚ АЛГОРИТМДЕРГЕ ШОЛУ
242-247
Г.Б Камалова,М.И Ревшенова
ЕСЕПТЕУ ИНФОРМАТИКАСЫН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ-ЛОГИКАЛЫҚ МОДЕЛІ
225-229
Н. Нұғыманова
р,q-ЛАПЛАСИАНДЫ ПСЕВДОПАРАБОЛАЛЫҚ ТЕҢДЕУ ҮШІН СЫЗЫҚТЫ ЕМЕС ЕСЕПТІҢ ЖАЛПЫЛАМА ШЕШІМІНІҢ АСИМПТОТИКАЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРІ
110-115
А.Қ. Бекболғанова
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ
59-63
А.Р. Турганбаева ,Ф.Қ. Болысбекова
3D STUDIO MAX РЕДАКТОРЫНЫҢ КӨМЕГІМЕН КОМПЬЮТЕРЛІК МОДЕЛЬДЕУ
440-444
Ж.Т. Кайынбаев,О.К. Нурбавлиев
ЖОБАЛАУ ІС-ӘРЕКЕТІ ЖӘНЕ ОНЫ ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА ҚОЛДАНУ
119-123
Ж.Қ Астамбаева,А.Е Жумабаева
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ АЛГОРИТМДІК САУАТТЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ
285-290
А.Р Байдалина,С.А Боранбаев
PYTHON ТІЛІНДЕ ДЕРЕКТЕР ҚҰРЫЛЫМДАРЫНЫҢ АЛГОРИТМДЕРІН ПРОГРАММАЛАУ
134-141
Г.О. Сейтбекова
МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ЖӘНЕ БАҒАЛАУ
У. Кушербаева,C. Алтынбек
ШЕКТЕЛМЕГЕН ОБЛЫСТА ПОЛЯРЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІГІ БАР БЕЛЬТРАМИ ТЕҢДЕУІ ҮШІН ҚОЙЫЛҒАН БАСТАПҚЫ- ШЕКАРАЛЫҚ ЕСЕП ТУРАЛЫ
А. Самбетова,К. Телекбаева
БАҒДАРЛАМАЛАУ ОРТАЛАРЫНДА САНДЫҚ ӘДІСТЕРДІ ТИІМДІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫ ЗЕРТТЕУ
135-148
М. Сакыпбекова,Ф. Гусманова,С. Адилжанова,Н. Тойганбаева,Л. Черикбаева
КАВЕРНАДАҒЫ ЦИРКУЛЯЦИЯЛЫҚ СЫҒЫЛМАЙТЫН ТҰТҚЫР АҒЫНДАРДЫ ШЕШУ ҮШІН ЖОҒАРЫ ӨНІМДІ ЕСЕПТЕУ
41-50
Ш.Т. Шекербекова,Е.Х. Жабаев,А.Г. Гриншкун,Махаббат Ревшенова
ИММЕРСИВТІ ЖҮЙЕЛЕРДІ ОБЪЕКТ ЖӘНЕ ОҚУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ ПАЙДАЛАНУ
320-328
Н. Тойганбаева,А. Алимова,М. Сакыпбекова,Ф. Гусманова,Ғ. Әбдіманап
НЕЙРОНДЫ ЖЕЛІЛЕР НЕГІЗІНДЕ ҚАЗАҚ-ОРЫС ТІЛДЕРІНДЕГІ ҚОЛЖАЗБА МӘТІНДЕРДІ ТАНУ
183-191
Ж.А. Сартабанов
ДИАГОНАЛ БОЙЫНША ДИФФЕРЕНЦИАЛДАУ ОПЕРАТОРЫНЫҢ ХАРАКТЕРИСТИКАЛАРЫНЫҢ ПЕРИОДТЫЛЫҒЫ
40-53
А.А. Оразбаева,Л.А. Смағұлова,С.А. Омарова
3DS MAX - ОТАНДЫҚ МУЛЬТИПЛИКАЦИЯ САЛАСЫНДАҒЫ ҚИЫНДЫҚТАРДЫ ШЕШУДІҢ БІР ЖОЛЫ РЕТІНДЕ
260-269
О.К. Нурбавлиев,Б.Д. Сыдықов
МЕКТЕПТЕ МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ ЖОБАЛАП ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ
112-118
D.Zh. Сатыбалдина,К.А. Калымова,Д.М. Сыдыков
БЕЙНЕЛЕРДІ КЛАССИФИКАЦИЯЛАУ ҮШІН КОНВОЛЮЦИЯЛЫҚ НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІЛЕРГЕ ТРАНСФЕРТТІК ОҚЫТУДЫ ҚОЛДАНУ
159-169
А.Т. Ералханова,М.А. Есенбай,А.Қ. Мұхтарова,Д.М. Жексебай,Е.Т. Кожагулов
МАШИНАЛЫҚ ОҚЫТУДЫ ПАЙДАЛАНЫП СӨЙЛЕУ ЭМОЦИЯЛАРЫН ТАНУ
102-108
Г.А. Мадьярова,Қ.А. Адамова
ИНФОРМАТИКА ПӘНІН СИНХРОНДЫ ЖӘНЕ АСИНХРОНДЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ
240-246
А.Д. Абдувалова,М.М. Абдимомынова
ГРАФ-СЫЗБАНЫ ПАЙДАЛАНЫП КӨЛІК ЛОГИСТИКАСЫНДА ОҢТАЙЛАНДЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІН ШЕШУ
87-94
Г.Б. Баканов,С.К. Мелдебекова
ГИПЕРБОЛАЛЫҚ-ПАРАБОЛАЛЫҚ ТЕҢДЕУ ҮШІН ШЕКАРАЛЫҚ ЕСЕПТІҢ ШЕКТЕУЛІ-АЙЫРЫМДЫҚ АНАЛОГЫНЫҢ ШАРТТЫ ОРНЫҚТЫЛЫҒЫ ЖАЙЛЫ
37-46
Н. Заурбеков,Т. Исаев
ТЕҢСІЗДІКТЕР ТАҚЫРЫБЫН ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ГРАФИКАЛЫҚ ІСКЕРЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ
97-105