Л.Ғ. Қасенова, Г.С. Еңсебаева,Г.Ж. Шүйтенов
ГРАВИТАЦИЯЛЫҚ ӨРІСТІҢ ФИЗИКА-МАТЕМАТИКАЛЫҚ МОДЕЛІН ҚҰРУ
91-95
Д.М. Нурбаева,Ж.М. Нурмухамедова,Б. Ерженбек,Д.М. Насирова
АЛГЕБРА КУРСЫНДА МӘТІНДІК ЕСЕПТЕРДІ ШЕШУДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ ТУРАЛЫ
50-55
Н.Т. Шындалиев,Г. Шынатай
ВИРТУАЛДЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІН ЖЕТІЛДІРУДІҢ ӨЗЕКТІЛІГІ
294-299
А.К. Искакова,С.Б. Беркімбаева,Р.С. Аккозиева,А.У. Елеусинова
ЭЛЕКТРОНДЫҚ ҚҰЖАТ АЙНАЛЫМЫ ЖҮЙЕСІ: ҮРДІСТЕР МЕН ПЕРСПЕКТИВАЛАР
196-201
Л.М. Тукенова
МҰХИТ ЕСЕБІНІҢ ШЕКАРАЛЫҚ ШАРТТАРЫН ЖАЛҒАН ОБЛЫСТАР ӘДІСІ АРҚЫЛЫ МАТЕМАТИКАЛЫҚ МОДЕЛЬДЕУ
73-77
Ж.А. Токибетов, Н.Е. Башар,А.Қ. Пірманова
БІРІНШІ РЕТТІ ТЕҢДЕУЛЕР ЖҮЙЕСІ ҮШІН КОШИ – ДИРИХЛЕ ЕСЕБІ
68-72
M.T. Искакова,М. Қ. Шуақаев, Е.А. Тұяқов,К.Т. Назарбекова
ФИБОНАЧИ САНДАРЫ ТУРАЛЫ Р. КАЛМАННЫҢ МӘСЕЛЕСІ
28-33
М.М. Букенов, Е.М. Мухаметов, М.Т. Искакова
КӨП ҚАБАТТЫ БӨГЕТІ БАР ДЕФОРМАЦИЯЛАНАТЫН ШТАМПТЫҢ СОҒЫЛУЫ
7-16
Р.Қ Каратаев,А.Т Байбактина
БИБЛИОГРАФИЯЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ІЗДЕУ ЖҮЙЕСІНІҢ МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАСЫН ҚҰРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
230-234
Г.Б Камалова,М.И Ревшенова
ЕСЕПТЕУ ИНФОРМАТИКАСЫН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ-ЛОГИКАЛЫҚ МОДЕЛІ
225-229
Г.Б Камалова,Н.А Водолазкина,К.И Аклбеков
ТЕХНИК-БАҒДАРЛАМАШЫЛАРДЫҢ ҰЙЫМДАСТЫРУ-БАСҚАРУ ҚЫЗМЕТІНДЕГІ АҚПАРАТТЫҚ CRM ЖҮЙЕЛЕРІ
220-224
Д.Н Исабаева,Н.А Курмангалиева
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИЗАЙН НЕГІЗІНДЕ ОҚУ КУРСТАРЫН ҚҰРУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
215-219
В.В Гриншкун,О.Ю Заславская
БІЛІМ БЕРУДЕГІ «ҮЛКЕН МӘЛІМЕТТЕР»: ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЖӘНЕ ОТАНДЫҚ ТӘЖІРИБЕ
199-204
Б.С Ахметов,В.А Краснобаев, А.А Кузнецов,Ж.К Алимсеитова
ШЕГЕРІМДЕР СЫНЫБЫНДА БЕРІЛГЕН ДЕРЕКТЕРДІ БАҚЫЛАУ ӘДІСІ
165-172
Д.М Нурбаева,Б Ерженбек,Ж.М Нурмухамедова,Д.М Насирова
МЕКТЕП ФИЗИКА КУРСЫНДАҒЫ ТЕОРИЯЛАР
133-138
Т.О Балықбаев,Е.Ы Бидайбеков
ФӘРӘБИ - ОЙШЫЛ-МАТЕМАТИК, ЖАРАТЫЛЫСТАНУШЫ, ПЕДАГОГ ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУДЕ
16-23
Г.А. Саят,М.Б. Искаков
ДИСПЕТЧЕРДІҢ АВТОМАТТАНДЫРЫЛҒАН ЖҰМЫС ОРНЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ
290-294
Н.Н. Нұрым, Г.С. Жунисбекова1, А.С. Акрамова
ОҚЫТУДА СТУДЕНТТЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
271-277
Б.А. Құмалақов,Я. Шақан
БЛОКЧЕЙН БІЛІМ САЛАСЫНДА: ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА СТУДЕНІТТЕРДІҢ БАҒАСЫН БЛОКЧЕЙН АРҚЫЛЫ ҚАЛАЙ БАСҚАРУҒА БОЛАДЫ?
251-256
Е.А. Оспанбеков , Г. Паритзан, Д.В. Исмаилов , Д.С. Керимбеков
ҚОСПАЛАР РЕТІНДЕ ҚОЛДАНУҒА АРНАЛҒАН НАНОМАТЕРИАЛДАР ӨНДІРІСІ
189-193
В.Н. Косов, А.Б. Медешова, Ж.М. Жұмабаева
«МӘҢГІЛІК ЕЛ» ПАТРИОТТЫҚ АКТІСІНІҢ ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДАҒЫ РӨЛІ
183-188
К.Ж. Авезова, Г.М. Сарсенбаева,А.Қ. Қозыбай
БОЛАШАҚ ФИЗИКА ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУДА ЭЛЕКТРОНДЫҚ КОНТЕНТТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
160-165
З.К. Абдикулова, Е.О. Жапаров
КЕНТАУ ТРАНСФОРМАТОР ЗАУЫТЫ ҚОСАЛҚЫ СТАНЦИЯСЫНЫҢ ЭЛЕКТРЛІК СХЕМАСЫН ЕСЕПТЕУ ЖӘНЕ ТАҢДАУ
141-148
М.Н. Коныркулжаева
БАҒЫТТАЛҒАН ГРАФ БОЙЫНДАҒЫ ДИРИХЛЕ ЕСЕБІ
84-90
А.Қ. Бекболғанова
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ
59-63