D.Zh. Сатыбалдина,К.А. Калымова,Д.М. Сыдыков
БЕЙНЕЛЕРДІ КЛАССИФИКАЦИЯЛАУ ҮШІН КОНВОЛЮЦИЯЛЫҚ НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІЛЕРГЕ ТРАНСФЕРТТІК ОҚЫТУДЫ ҚОЛДАНУ
159-169
А.С. Баймаханова,K.M. Беркимбаев,А.К. Жумадиллаева,Беркимбаев Кошанова
ТЕРЕҢ ОҚЫТУДЫҢ КОНВОЛЮЦИЯЛЫҚ НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІЛЕРМЕН ӨЗАРА БАЙЛАНЫСЫ
127-135
Б.С. Омаров,И.Е. Базаркулова
ТЕРЕҢ ОҚЫТУ КӨМЕГІМЕН ПНЕВМОНИЯНЫ АНЫҚТАУ МОДЕЛІН ҚҰРУ
204-214
Қ.Е. Тұрғанбай,С.Н. Исабаева,Е.Ж. Тенизбаев,Т.А. Жукова ,Л.В. Игнашова
НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІЛЕРДІ ТЕРЕҢ ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ СӨЙЛЕУШІНІ ТАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
164-173
М.Б. Жанузаков,Г.Т. Балакаева
МАШИНАЛЫҚ ОҚЫТУ АЛГОРИТМДЕРІН ПАЙДАЛАНУ АРҚЫЛЫ ҚЫЗМЕТКЕРДІҢ РЕЙТИНГІ НЕГІЗІНДЕ ҚЫЗМЕТКЕРДІҢ ҚЫЗМЕТ БОЙЫНША ЖОҒАРЫЛУЫН БОЛЖАУ
106-111
Ю. Челик,О. Финдик,Ю. Аладжа,Б. Асанова,С. Шармұханбет
АҚПАРАТТЫҚ ҚАУІПСІЗДІК ЖӘНЕ ОҚИҒАЛАРДЫ БАСҚАРУ ЖҮЙЕЛЕРІ ҮШІН ЖАСАНДЫ ИММУНДЫҚ ЖҮЙЕ АЛГОРИТМІН ЕНГІЗУ
176-187
T.A Нурмуханов,Б.С Дарибаев
ТЕРЕҢ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ АРҚЫЛЫ МӘТІНДІ ТАНУ
378-383
К.С. Шарипова
НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІЛЕРДІ ТЕРЕҢДЕТІП ОҚЫТУДЫ ЗЕРТТЕУ
234-238
Б.М.,С.Б. Рахметулаева,А.К. Болшибаева
ЭХОКАРДИОГРАФИЯДАҒЫ СЕМАНТИКАЛЫҚ СЕГМЕНТТЕУДІ ТЕРЕҢ ОҚЫТУ МОДЕЛЬДЕРІ: ДЕРЕКТЕР ЖИЫНТЫҒЫНА НЕГІЗДЕЛГЕН FINE-TUNING
149-155
Жолдас Бурибаев,Жазира Амиргалиева,Айсұлу Атаниязова,Зарина Меліс,Данияр Даулетия
АРАМШӨП ТҮРЛЕРІН ЖІКТЕУ ҮШІН МАШИНАЛЫҚ ОҚЫТУ АЛГОРИТМДЕРІН ҚОЛДАНУ
83-93
М. Жасұзақ,А. Атаниязова,Ж. Бурибаев,Д. Даулетия,Ж. Амиргалиева
ОҢТАЙЛАНДЫРЫЛҒАН КОНВОЛЮЦИЯЛЫҚ НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІЛЕР НЕГІЗІНДЕ ҚЫЗАНАҚ АУРУЛАРЫН ТАНУ
179-187
Әмір Еленов,Әсел Жақсылықова
ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ҒЫЛЫМДАҒЫ АТАЛҒАН ЗАТТЫН МАҒЫНАЛАРЫН ТАНУ
94-99
А.У. Бекбауова,М.Ж. Талипова
МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕ ЖАҢА ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ
118-125
Е. Кенжебек,Т.С. Иманкулов ,Д.Ж. Ахмед-Заки
ФИЗИКАЛЫҚ-АҚПАРАТТАНДЫРЫЛҒАН НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІЛЕР АРҚЫЛЫ МҰНАЙ ӨНДІРУДІ БОЛЖАУ
45-50
Н.К Кадырбек,М.Е. Мансурова,М.Е Кыргызбаева
ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕГІ ҚҰЖАТТАР ҮНДЕСТІГІН ТАЛДАУДА LSTM ЖЕЛІЛЕРІН ҚОЛДАНУ
366-370
Л.Ш. Балгабаева,С.Б. Кенжегулова,Ф.У. Маликова,А.Т. Төлеушова,Д.Е. Абай
КАРДИОЛОГИЯДАҒЫ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ
85-90
Л.Е. Совет,С.Е. Касенов,А.М. Тлеулесова,Б.М. Иманбаев,Г.Б. Әбен
ФИГУРАНЫҢ АУДАНЫН ТАБУДА АНЫҚТАЛҒАН ИНТЕГРАЛДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ
123-131
А.К. Алипова,А.Р. Турганбаева
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУДА ОЙЫН ТӘЖІРИБЕСІН ЕНГІЗУДІҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ
218-227
Н. Тойганбаева,А. Алимова,М. Сакыпбекова,Ф. Гусманова,Ғ. Әбдіманап
НЕЙРОНДЫ ЖЕЛІЛЕР НЕГІЗІНДЕ ҚАЗАҚ-ОРЫС ТІЛДЕРІНДЕГІ ҚОЛЖАЗБА МӘТІНДЕРДІ ТАНУ
183-191
Л.Ш. Черикбаева,Б.Е. Туркестан
МЕДИЦИНАЛЫҚ МӘЛІМЕТТЕРДІ ӨҢДЕУДЕ МАШИНАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ АЛГОРИТМДЕРІН ҚОЛДАНУ ЖӘНЕ ЗЕРТТЕУ
179-187
Ә. Бақытқызы,Е.С. Смағұлов,С.Б. Мәден,Д.М. Жексебай,Е.Т. Кожагулов
ТЕРЕҢ ОҚЫТУ НЕГІЗІНДЕГІ ДАУЫС КӨМЕКШІСІ
95-101
А.Т. Ералханова,М.А. Есенбай,А.Қ. Мұхтарова,Д.М. Жексебай,Е.Т. Кожагулов
МАШИНАЛЫҚ ОҚЫТУДЫ ПАЙДАЛАНЫП СӨЙЛЕУ ЭМОЦИЯЛАРЫН ТАНУ
102-108
Е. Киселёва,Г. Абдулкаримова
CHATGPT ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ОБЪЕКТІ БАҒДАРЛАУ ЖАТТЫҒУЛАРЫН ЖАСАУ
256-268