Перейти до головного Перейти в головне навігаційне меню Перейти на нижній колонтитул сайту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

Пошук

1 - 25 з 61 результатів 1 2 3 > >> 
Ш.Ж. Раманкулов , Н.П. Мұсахан, Ж.М. Битибаева, Б.А. Курбанбеков, Д. Берди
БІЛІМ, ҒЫЛЫМИ ОРТА ЖӘНЕ ӨНДІРІС ИНТЕГРАЦИЯСЫ: STEM ЗЕРТХАНАСЫНДА ӨНІМДЕР ӘЗІРЛЕУДІҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
[2024] 287-295
Г.Ш. Сабырханова; О.З. Сембиев, Б.С. Есмагамбетов
БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ BLOCKCHAIN ТЕХНОЛОГИЯСЫН ПАЙДАЛАНУ АРҚЫЛЫ АВТОМАТТАНДЫРЫЛҒАН КОНТЕЙНЕРЛІК МОДЕЛЬ ҚҰРУ
[2025]
Т.Ф. Маратова, Б.Г. Бостанов, Я. Култан, Д.Б. Наурызбаев
STEM БІЛІМ БЕРУ НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЙЫНДАУ БОЙЫНША ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУЛЕРГЕ ЖҮЙЕЛІК ШОЛУ
[2023] 253-259
Ш. Раманкулов, Н. Жақсылық, Б. Курбанбеков
КҮН ЭНЕРГЕТИКАСЫН ОҚУДАҒЫ STEM БІЛІМ БЕРУДІҢ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ ҮЛГЕРІМІНЕ ӘСЕРІН БАҒАЛАУ
[2025] 305-318
А.К. Джумадиллаева, Қ.Н. Жұмаділлаев, Ж.О. Джакупова, А.Қ. Қозыбай
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ҒЫЛЫМИ БІЛІМ БЕРУДЕ ФИЗИКАНЫҢ ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ҒЫЛЫМДАРЫМЕН ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫСЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
[2021] 190-193
Г.Б. Елубай, Б.С. Ахметов, С.А. Гнатюк, Г.Ж. Шуйтенов
ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДІ БАСҚАРУДА ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТТІ ПАЙДАЛАНУ: ӘЛЕМДІК ЖӘНЕ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ТӘЖІРИБЕ
[2025] 200-209
Н.А. Текесбаева, Н.Т. Ошанова, Л.Х. Жунусова, Г.Д. Ануарбекова
БЕЙІМДЕЛГЕН ОҚУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫНЫҢ НЕГІЗІНДЕГІ БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТӘСІЛДЕРІ
[2024] 296-304
Ж.К. Нұрбекова, Г.М. Кусаинов, Р.К. Михалев, А.Ш. Танирбергенова
ТИПТІК ОҚУ ЖОСПАРЛАРЫН ЖӘНЕ ТИПТІК ОҚЫТУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН САРАПТАУДА МАЗМҰН САПАСЫН БАҒАЛАУ ПРОЦЕССІН АҚПАРАТТЫҚ МОДЕЛЬДЕУ
[2021] 138-147
Г.А. Мадьярова, Қ.А. Адамова
ИНФОРМАТИКА ПӘНІН СИНХРОНДЫ ЖӘНЕ АСИНХРОНДЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ
[2022] 240-246
Ж.К. Нурбекова, А.Н. Баймендинова
ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА ВИРТУАЛДЫ ОБЪЕКТІЛЕРДІ ҚОЛДАНУҒА ЖҮЙЕЛІ ШОЛУ
[2022] 220-227
О.С. Ахметова , С.А. Исаев
ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ БЕРУДЕГІ СМАРТ КЕЛІСІМДЕРДІ ҚОЛДАНУ ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ МЕН ТӘУЕКЕЛДІЛІКТЕРІ
[2020] 168-173
Е.В Артыкбаева, Ж.Ш Бактыбаев, Ж.М Тусубаева, А.Ж Арыстанова
ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ЕНГІЗУГЕ ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ ДАЯРЛЫҒЫ
[2021] 280-285
А. Ахатай , А. Сейтмұратов , Г. Усайнова
МЕКТЕПТЕГІ ПӘНАРАЛЫҚ STEM БІЛІМ БЕРУДЕГІ МАТЕМАТИКАНЫҢ РӨЛІ
[2023] 119-126
А.Е. Әбілқасымова, Е.А. Тұяқов, Г.А. Рысбекова
ТЕХНИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚТАРДЫҢ СТУДЕНТТЕРІНЕ СТОХАСТИКАЛЫҚ ӘДІСТЕРДІ ОҚЫТУДЫҢ ҚОЛДАНБАЛЫ БАҒЫТЫ
[2025] 95-105
В. Гриншкун, Л. Шунина
БІЛІМ БЕРУДІ АҚПАРАТТАНДЫРУ САЛАСЫНДАҒЫ ҒЫЛЫМИ-КӨПШІЛІК БАСЫЛЫМДАР ПЕДАГОГТАРДЫ ЖЕКЕ ОҚЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
[2022] 224-231
Елена Дудышева, Николай Лопаткин
ПРАКТИКО-ОРИЕНТИРОВАННЫЙ МОДУЛЬ РОБОТОТЕХНИКИ В ПРОФИЛЬНОЙ ПОДГОТОВКЕ УЧИТЕЛЕЙ ФИЗИКИ И ИНФОРМАТИКИ
[2021] 49-60
Ш.Ж. Раманкулов, Ж.М. Битибаева, Б.А. Курбанбеков, Н. Мұсахан, А. Паттаев
STEM - МЕКТЕП ФИЗИКА КУРСЫНЫҢ «ЭНЕРГИЯ» ҰҒЫМЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕХНОЛОГИЯСЫ РЕТІНДЕ
[2023] 237-245
Л.Б. Рахимжанова, С.З. Аджан
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА МҰҒАЛІМНІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ДЕҢГЕЙІН АРТТЫРУ
[2022] 251-258
Ю. Челик, О. Финдик, Ю. Аладжа, Б. Асанова, С. Шармұханбет
АҚПАРАТТЫҚ ҚАУІПСІЗДІК ЖӘНЕ ОҚИҒАЛАРДЫ БАСҚАРУ ЖҮЙЕЛЕРІ ҮШІН ЖАСАНДЫ ИММУНДЫҚ ЖҮЙЕ АЛГОРИТМІН ЕНГІЗУ
[2023] 176-187
Е.Ж. Смағұлов, Ж.Т. Жиембаев, М.Е. Боқан
БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНДЕГІ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ: ӘСЕРІ, ҚОЛДАНЫЛУЫ ЖӘНЕ БОЛАШАҚ ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ
[2025]
М. Ульман, А.О. Алдабергенова, И.Ж. Есенгабылов , Д.К. Кабдуалиев, И.Т. Cәлғожа
АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ИНТЕГРАЦИЯСЫ АРҚЫЛЫ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ БІЛІМ БЕРУ МҮМКІНДІКТЕРІН КЕҢЕЙТУ
[2023] 304-312
С. Серикова, Е. Смагулов
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ЗЕРТТЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУҒА РОБОТОТЕХНИКА ЖАРЫСТАРЫНЫҢ ӘСЕРІ
[2023] 130-139
А. Кокажаева, Б.С. Ханжарова, Г.О. Сейтбекова, У.С. Шонбасова, Г.А. Батырбаева
СТАНДАРТТЫ ЕМЕС МӘТІНДІК ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУДЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ
[2022] 106-115
Е.Г. Неверова
КӘСІБИ ІТ-БІЛІМ БЕРУДІҢ ДЕВАЛЬВАЦИЯ МӘСЕЛЕСІ ЖӘНЕ ШЕШІМНІҢ МҮМКІН ЖОЛДАРЫ
[2021] 185-189
Н.Н. Керімбаев, В.С. Йоцов, М.Ж. Болысханова
АРАЛАС ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІНЕ БҰЛТТЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
[2020] 202-207
1 - 25 з 61 результатів 1 2 3 > >>