Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

іздеу

26 - 39/ 39 нәтиже << < 1 2 
Б.Ғ. Бостанов,Ж.Б. Ахметова
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ-ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУҒА ӘДІСТЕМЕЛІК ДАЙЫНДАУДЫ ЖЕТІЛДІРУ БАҒЫТТАРЫ
149-155
С.А. Нугманова,М. Ерболат
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫН ОҚЫТУДА МИКРОКОНТРОЛЛЕРЛЕРДІ ҚОЛДАНУ
387-392
А.К. Алпысов,А.Б. Кокажаева
КӨРСЕТКІШТІК ТЕҢСІЗДІКТЕРДІ КЕРІ АМАЛ ӘДІСІМЕН ШЕШУ
32-37
Ж.Қ. Сыдықова,Ж.А. Наушабеков
МЕКТЕПТЕ ФИЗИКА ЕСЕПТЕРІН ТАЛДАУ ЖӘНЕ ШЕШУ ҮШІН STEM ОҚЫТУДЫ ҚОЛДАНУ
А. Самбетова,К. Телекбаева
БАҒДАРЛАМАЛАУ ОРТАЛАРЫНДА САНДЫҚ ӘДІСТЕРДІ ТИІМДІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫ ЗЕРТТЕУ
135-148
И.Т. Сәлғожа,Т. Тойшыбек,Ш.Н. Шекербаева
ИНФОРМАТИКАДАН СЫНЫПТАН ТЫС ЖҰМЫСТАРДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ АҚПАРАТТЫҚ ҚҰЗЫРЛЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖӘНЕ БАҒАЛАУ
285-295
Д. Исабаева,Д. Садирбекова,C. Нишанбаева,Э. Айтенова
СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІН ДАМЫТУДА ИНТЕРНЕТ РЕСУРСТАРЫН ПАЙДАЛАНУДЫҢ КЕЙБІР МӘСЕЛЕЛЕРІ
246-255
Қ.С. Әбдиев,М. Жасандықызы,Г.С. Примбетова
УНИВЕРСИТЕТТІҢ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНДА IT САЛАСЫНЫҢ КӘСІБИ СТАНДАРТТАРЫНЫҢ ТАЛАПТАРЫН ПАЙДАЛАНУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
192-206
С. Серикова,Е. Смагулов
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ЗЕРТТЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУҒА РОБОТОТЕХНИКА ЖАРЫСТАРЫНЫҢ ӘСЕРІ
130-139
М.С. Қаратаева,К.М. Беркімбаев
STEM ТЕХНОЛОГИЯСЫН ОҚЫТУДЫҢ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ
227-236
С. Зыкрина
ҚҰРЫЛЫМДАЛҒАН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУДЫҢ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУҒА ӘСЕРІ
88-96
К.С. Абдиев,Д.М. Ескендирова, М. Жасандыкызы,Г.С. Примбетова
АТ-МАМАНДАРЫНЫҢ БІЛІКТІЛІГІН БАҒАЛАУДАҒЫ ЖАҢА ТӘСІЛДЕР ТУРАЛЫ
188-200
С.Е. Ералиев,И. Бердіахмет
ЭЛЕМЕНТАР МАТЕМАТИКАДАН ҚИЫНДЫҒЫ ЖОҒАРЫ ЕСЕПТЕРДІ ШЕШУ ӘДІСТЕРІ
17-22
А.М. Айтымова,Г.М. Абильдинова,Ж.С. Кажиакпарова,А.Е. Карымсакова
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
201-208
26 - 39/ 39 нәтиже << < 1 2