іздеу
ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ТРИГОНОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЕСЕПТІК ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ЖӘНЕ ДИАГНОСТИКАЛАУ МОДЕЛІ
207-217
БІЛІМ, ҒЫЛЫМИ ОРТА ЖӘНЕ ӨНДІРІС ИНТЕГРАЦИЯСЫ: STEM ЗЕРТХАНАСЫНДА ӨНІМДЕР ӘЗІРЛЕУДІҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
287-295
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЕСЕПТЕУ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ҮШІН SCRATCH БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ҚҰРАЛЫН ПАЙДАЛАНУ
296-306
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ЗЕРТТЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУҒА РОБОТОТЕХНИКА ЖАРЫСТАРЫНЫҢ ӘСЕРІ
130-139
МИКРОРОБОТТАРДЫ БАҒДАРЛАМАЛАУДА ЖОБАҒА-БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА ЖОО СТУДЕНТТЕРІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
264-270
АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕ ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУ: ЖҮЙЕЛІ ӘДЕБИЕТТЕРГЕ ШОЛУ
264-273
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЕСЕПТІК ОЙЛАУЫН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ТРИГОНОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУ МАЗМҰНЫ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
166-178
ОҚУШЫЛАРДЫҢ АҚПАРАТТЫҚ-ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
305-319
ПЕДАГОГ КАДРЛАРДЫҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ ШЕҢБЕРІНДЕ БАҒАЛАУ ҚҰРАЛЫНЫҢ ВАЛИДТІЛІГІ МЕН СЕНІМДІЛІГІ
296-302
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ БОЙЫНША БАСТАУЫШ СЫНЫП МАТЕМАТИКА КУРСЫНДАҒЫ "ЖИЫН. ЛОГИКА ЭЛЕМЕНТТЕРІ" БӨЛІМІН ОҚЫП ҮЙРЕНУДІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
42-49
ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ ЖӘНЕ АЛГОРИТМДЕРДІ ҚҰРУ ӘДІСІН КІРІКТІРУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ РЕФЛЕКСИЯЛАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
95-105
БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН КӘСІБИ ДАЯРЛАУДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИЗАЙН НЕГІЗДЕРІН ҚОЛДАНУ ӘДІСТЕРІ
168-177
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНЕ БАҚЫЛАУ-ӨЛШЕУ МАТЕРИАЛДАРЫН ЖАСАУДА ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
298-311
WORD2VEC ӘДІСІ НЕГІЗІНДЕ СӨЙЛЕУ ҚАБІЛЕТІ НАШАР БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІН ӘЗІРЛЕУ
235-252