Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

іздеу

1 - 11/ 11 нәтиже
М.Ж. Мынжасарова,А.Б. Акпаева,Л.А. Лебедева
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ БОЙЫНША БАСТАУЫШ СЫНЫП МАТЕМАТИКА КУРСЫНДАҒЫ "ЖИЫН. ЛОГИКА ЭЛЕМЕНТТЕРІ" БӨЛІМІН ОҚЫП ҮЙРЕНУДІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
42-49
А.Е. Абылкасымова,С.Е. Каппасова,Е.А. Туяков,Л.У. Жадраева
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МАТЕМАТИКАДАН ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ
66-73
Ж.К. Нұрбекова,Г.М. Кусаинов,Р.К. Михалев,А.Ш. Танирбергенова
ТИПТІК ОҚУ ЖОСПАРЛАРЫН ЖӘНЕ ТИПТІК ОҚЫТУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН САРАПТАУДА МАЗМҰН САПАСЫН БАҒАЛАУ ПРОЦЕССІН АҚПАРАТТЫҚ МОДЕЛЬДЕУ
138-147
Айгерим Хасенова,Анарa Карымсакова ,Алма Закирова
МЕКТЕПТЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУ ШЕҢБЕРІНДЕ КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫ ҚОЛДАНУ ТӘЖІРИБЕСІНЕН
189-196
А.Б. Ақпаева,Л.А. Лебедева,М.Ж. Мынжасарова
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫНЫҢ 4-СЫНЫП МАТЕМАТИКА КУРСЫНДАҒЫ ҚИЫН ТАҚЫРЫПТАРДЫ ОҚЫП ҮЙРЕНУ МӘСЕЛЕСІ ТУРАЛЫ
18-24
М.Р. Кушербаева
ФИЗИКАЛЫҚ БІЛІМНІҢ ҚОЛДАНБАЛЫ БАҒЫТЫ
236-241
Бейбут Усеинов,Андрей Солодовник,Лариса Дьяченко,Елена Баянова
ҚАЗІРГІ МЕКТЕПТЕ ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ КҮНДІЗГІ ЖӘНЕ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА
68-76
Р.Е. Абдуалиева,С.М. Сеитова
МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ АҚПАРАТТЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА КЕЙС ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУҒА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
99-109
А. Кокажаева,А.Б. Жексембинова,Д.Б. Ашубаева,С.И. Таштемирова
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ МАЗМҰНЫ АЯСЫНДА МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ
172-181
А.К. Буканова,Н.И. Пак
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНЕ «ИНФОРМАТИКА ТАРИХЫ» КУРСЫН ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН ЭКСПЕРИМЕНТТІК ТЕКСЕРУ
287-295
А.Е. Әбілқасымова,А. Курманов,Е.А. Туяков
«ӘР ТҮРЛІ ОРТАЛАРДАҒЫ ЭЛЕКТРОМАГНЕТТІК ТОЛҚЫНДАР» ТАҚЫРЫПТЫ ОҚЫТУДА ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫҚ ТЕҢДЕУЛЕРДІ ҚОЛДАНУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ
100-110
1 - 11/ 11 нәтиже