С.М. Кенесбаев,А.Ғ. Шайкен
ОҚУ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ ҮШІН РОБОТ - КОНСТРУКТОР ЖИНАҚТАРЫНА САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ
[2022] 232-239
Н.С. Каратаев,А.Б. Ибашова,А.Қ. Мошқалов
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА SMART-БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА РОБОТОТЕХНИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
[2023] 237-245
Е.Х. Жабаев,М.И. Ревшенова
РОБОТОТЕХНИКА ОҚЫТУДАҒЫ ВИРТУАЛДЫ ОРТАЛАР МЕН СИМУЛЯТОРЛАР
[2023] 220-227
К.М. Мухамедиева,Г.Ш. Нургазинова ,И.Ш. Абишева
РОБОТОТЕХНИКА БОЙЫНША БІЛІМ БЕРУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ЖОБАЛАУ ЖӘНЕ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ
[2023] 278-287
Елена Дудышева,Николай Лопаткин
ПРАКТИКО-ОРИЕНТИРОВАННЫЙ МОДУЛЬ РОБОТОТЕХНИКИ В ПРОФИЛЬНОЙ ПОДГОТОВКЕ УЧИТЕЛЕЙ ФИЗИКИ И ИНФОРМАТИКИ
[2021] 49-60
Н. Шындалиев,А. Раманқұлов,Ж. Зулпыхар,Ж. Кулмагамбетова
РОБОТОТЕХНИКА ПӘНІН ОҚЫТУДА ЭЛЕКТРОНДЫ СТЕНДТЕРДІ ҚОЛДАНУДЫҢ ӘСЕРІ
[2024] 297-306
Н.Б. Оспанова,Н.И. Пак,Г.Б. Камалова
БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМІН БІЛІМ БЕРУДЕГІ STEAM-ТӘСІЛІН ІСКЕ АСЫРУҒА ДАЙЫНДАУ ТУРАЛЫ
[2022] 134-142
М. Серік,Georgi Dimirovski ,Н. Нұрым
РОБОТОТЕХНИКАНЫ БІРЛЕСІП ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЕСЕПТЕУ ОЙЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
[2023] 257-264
Ш.Т. Шекербекова ,Г.А. Абдулкаримова ,Г.С. Арынова,А. Ербол
БІЛІМ БЕРУ РОБОТОТЕХНИКАСЫН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЖОБАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
[2021] 77-85
Б.Г Бостанов,С.Г Григорьев,K.K Нурлыбаев
STEM БІЛІМ БЕРУ КУРСТАРЫН ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
[2020] 192-198
Ж.К. Кулмагамбетова,А.А. Рысдаулетова
РОБОТОТЕХНИКАНЫ ОҚЫТУДА КЕҢЕЙТІЛГЕН ШЫНДЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ
[2024] 263-273
С.А. Нугманова,М. Ерболат
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫН ОҚЫТУДА МИКРОКОНТРОЛЛЕРЛЕРДІ ҚОЛДАНУ
[2021] 387-392
Б.Д. Сыдыхов,Г. Қойшыман,З.Ә. Батырхан
ОҚУШЫЛАРҒА РОБОТОТЕХНИКА НЕГІЗДЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
[2021] 426-430
М.С. Қаратаева,К.М. Беркімбаев
STEM ТЕХНОЛОГИЯСЫН ОҚЫТУДЫҢ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ
[2023] 227-236
Г.И. Салгараева,У.Б. Жұмабаева
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ НЕГІЗДЕРІ БОЙЫНША ДАЯРЛАУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҮЙЕСІ
[2020] 250-254
Е.Ы Бидайбеков,Л.Л Босова,Н.Т Ошанова
БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА МЕКТЕП ИНФОРМАТИКАСЫН ОҚЫТУ
[2021] 161-168