Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

іздеу

1 - 14/ 14 нәтиже
Серикбаевна,К. Изимбетова,Н. Мухтархан,К. Таубаева
ЗЕРДЕ БҰЗЫЛЫСЫ БАР ОҚУШЫЛАРДЫ СЫНИ ТҰРҒЫДА ОЙЛАУ АРҚЫЛЫ МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
140-150
Н.C Заурбеков,А.М Бодық
МАТЕМАТИКАЛЫҚ ЕСЕПТЕРДІ ШЕШУДЕ MAPLE ЖӘНЕ MATHCAD БАҒДАРЛАМАЛАРЫН ҚОЛДАНУ ӘДІСТЕРІ
333-339
Д.Н Исабаева,С.Н Исабаева,Л.Б Рахимжанова
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІГІН ҚАШЫҚТАН БАҚЫЛАУ ЖӘНЕ БАҒАЛАУДЫҢ ТИІМДІ ТӘСІЛДЕРІ
210-214
А.К. Алпысов,А.Б. Кокажаева
КӨРСЕТКІШТІК ТЕҢСІЗДІКТЕРДІ КЕРІ АМАЛ ӘДІСІМЕН ШЕШУ
32-37
О.К. Нурбавлиев,Б.Д. Сыдықов
МЕКТЕПТЕ МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ ЖОБАЛАП ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ
112-118
М. Бектемесов,Д. Исабаева
АКАДЕМИЯЛЫҚ АДАЛДЫҚ МӘДЕНИЕТІН САҚТАУ ҮШІН СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН ҚАШЫҚТЫҚТАН БАҚЫЛАУ ЖӘНЕ БАҒАЛАУДЫҢ ТИІМДІ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
253-263
А.С. Шаяхметова,М. Осман,П.Б. Сейсенбекова
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ АҚПАРАТТЫҚ-ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
275-281
Айгерим Хасенова,Анарa Карымсакова ,Алма Закирова
МЕКТЕПТЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУ ШЕҢБЕРІНДЕ КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫ ҚОЛДАНУ ТӘЖІРИБЕСІНЕН
189-196
Ш.Т. Шекербекова,М.И. Ревшенова,Е.Х. Жабаев
МЕКТЕПТЕ РОБОТЕХНИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ҚАЗІРГІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
270-276
А.Е. Сагимбаева,О.Ю. Заславская,С. Авдарсоль
ИНФОРМАТИКАДАН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН БАҒАЛАУДА КРИТЕРИАЛДЫҚ ТӘСІЛДІ ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
242-249
Г.И. Салгараева,У.Б. Жұмабаева
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ НЕГІЗДЕРІ БОЙЫНША ДАЯРЛАУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҮЙЕСІ
250-254
И. Шмигирилова
БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЕСЕПТЕРДІ ТҮРЛІ ТҮСІЛДЕРМЕН ШЕШУ ДАЙЫНДЫҒЫ
105-113
М.С. Қаратаева,К.М. Беркімбаев
STEM ТЕХНОЛОГИЯСЫН ОҚЫТУДЫҢ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ
227-236
Н.Н. Керімбаев,Ә.Б. Сәкенова
ИНФОРМАТИКАДА БІРЛЕСІП ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
248-259
1 - 14/ 14 нәтиже