Ш.Ж. Раманкулов,Ж.М. Битибаева,Б.А. Курбанбеков,Н. Мұсахан,А. Паттаев
STEM - МЕКТЕП ФИЗИКА КУРСЫНЫҢ «ЭНЕРГИЯ» ҰҒЫМЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕХНОЛОГИЯСЫ РЕТІНДЕ
237-245
С.А. Нугманова,М. Ерболат
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫН ОҚЫТУДА МИКРОКОНТРОЛЛЕРЛЕРДІ ҚОЛДАНУ
387-392
Л.Ш. Сабырханова,Л.K. Жайдақбаева,А.Б. Сейтханова
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЕСЕПТЕУ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ҮШІН SCRATCH БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ҚҰРАЛЫН ПАЙДАЛАНУ
296-306
М.Ж. Мынжасарова
МЕКТЕП ПЕН ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА ГЕОМЕТРИЯ ПӘНІН ОҚЫТУДЫҢ САБАҚТАСТЫҒЫ
147-159
С.А. Эшанова,М.А. Муратбекова
ОҚУШЫЛАРДЫҢ «АЛГЕБРА ЖӘНЕ АНАЛИЗ БАСТАМАЛАРЫ» ПӘНІНДЕГІ ІЗДЕНІС-ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТІН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ
7-14
Е.Ы. Бидайбеков ,Н.И. Пак,Н.Т. Ошанова
МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ: МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ЭЛЕКТРОНДЫҚ ҚҰРАЛДАРЫН ҚҰРУ
138-146
Э.А. Абдыкеримова,А.Б. Туркменбаев,С.Т. Тілеубай
ПРОГРАММАЛАУ БОЙЫНША ОЛИМПИАДАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДА БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ПӘНГЕ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ
189-200
М.Р. Кушербаева
ФИЗИКАЛЫҚ БІЛІМНІҢ ҚОЛДАНБАЛЫ БАҒЫТЫ
236-241
К.Б. Альхан,Ж.Е. Шаимова
ЖОҒАРҒЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫҚ ТЕҢДЕУДІ PYTHON АРҚЫЛЫ ШЕШУДІ ҮЙРЕТУ
38-43
Б.В. Рабинович,Е.А. Туяков,К.Д. Микаилова
«КӨПЖАҚТАРДЫҢ ҚИМАЛАРЫ» ТАҚЫРЫБЫН ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДАҒЫ ҚАТЕЛІКТЕР ӘДІСІ
56-61
Б.Б. Назкенова
КӘСІБИ БАҒДАР БЕРУ ЖҰМЫСЫН ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯЛАУДАҒЫ ПЕДАГОГТІҢ КИБЕРКӘСІБИ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІНІҢ МАҢЫЗЫ
188-196
С.Е. Ералиев,И. Бердіахмет
ЭЛЕМЕНТАР МАТЕМАТИКАДАН ҚИЫНДЫҒЫ ЖОҒАРЫ ЕСЕПТЕРДІ ШЕШУ ӘДІСТЕРІ
17-22
С.Ш. Тілеубай ,Н.С. Төлеу,Г.Н. Казбекова
НЕГІЗГІ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНА ИНФОРМАТИКА ПӘНІНІҢ МОДЕЛЬДЕУ БӨЛІМІН ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
227-233
А.К. Алипова,А.Р. Турганбаева
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУДА ОЙЫН ТӘЖІРИБЕСІН ЕНГІЗУДІҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ
218-227
Б. Ханжарова
КЕЙБІР АЛГЕБРАЛЫҚ ЖӘНЕ ТРАНСЦЕНДЕНТТІК ФУНКЦИЯЛАРДЫ ТУЫНДЫНЫ ПАЙДАЛАНБАЙ ЗЕРТТЕУ
97-104
Н.С Заурбеков,Г.А Шерхан
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ БАҒДАРЛАМАЛАУ НЕГІЗДЕРІН ОҚЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ МЕН ӘДІСТЕМЕСІ
339-345
А. Акжолова,Г. Камалова
ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ТРИГОНОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЕСЕПТІК ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ЖӘНЕ ДИАГНОСТИКАЛАУ МОДЕЛІ
207-217
Айгерим Хасенова,Анарa Карымсакова ,Алма Закирова
МЕКТЕПТЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУ ШЕҢБЕРІНДЕ КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫ ҚОЛДАНУ ТӘЖІРИБЕСІНЕН
189-196
А.Р. Турганбаева ,Ф.Қ. Болысбекова
3D STUDIO MAX РЕДАКТОРЫНЫҢ КӨМЕГІМЕН КОМПЬЮТЕРЛІК МОДЕЛЬДЕУ
440-444
А.Р. Турганбаева ,А.А. Рахымжанова, А.С. Черикбаева
ИНФОРМАТИКА ПӘНІ БОЙЫНША ЖАҢАРТЫЛҒАН БАҒДАРЛАМАМЕН ОҚЫТУМЕН БАҒАЛАУДЫҢ ЖОЛДАРЫ
445-449
С.Е. Ералиев,Б.М. Қосанов,Ж.М. Нурмухамедова,Д.М. Нурбаева
СТАНДАРТ ЕМЕС ТЕҢСІЗДІКТЕРДІ ШЕШУ
64-70
Ж.К. Кулмагамбетова,А.А. Рысдаулетова
РОБОТОТЕХНИКАНЫ ОҚЫТУДА КЕҢЕЙТІЛГЕН ШЫНДЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ
263-273
М. Серік,Georgi Dimirovski ,Н. Нұрым
РОБОТОТЕХНИКАНЫ БІРЛЕСІП ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЕСЕПТЕУ ОЙЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
257-264
А.А. Акжолова,Г.Б. Камалова,Ш.Н. Куттыкожаева
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЕСЕПТІК ОЙЛАУЫН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ТРИГОНОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУ МАЗМҰНЫ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
166-178
Н. Заурбеков,Т. Исаев
ТЕҢСІЗДІКТЕР ТАҚЫРЫБЫН ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ГРАФИКАЛЫҚ ІСКЕРЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ
97-105