Пошук
ПЕДАГОГ КАДРЛАРДЫҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ ШЕҢБЕРІНДЕ БАҒАЛАУ ҚҰРАЛЫНЫҢ ВАЛИДТІЛІГІ МЕН СЕНІМДІЛІГІ
[2022] 296-302
МЕКТЕПТЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУ ШЕҢБЕРІНДЕ КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫ ҚОЛДАНУ ТӘЖІРИБЕСІНЕН
[2021] 189-196
А КРИТЕРИАЛДЫ ТӘСІЛ НЕГІЗІНДЕ ИНФОРМАТИКАДАН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІНІҢ ТИІМДІЛІГІ
[2021] 205-211
ПРОГРАММАЛАУДАН БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІН ЖАСАУДАҒЫ GenAI ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ
[2025] 351-360
БІЛІМДІК ЦИФРЛЫҚ ІЗ ДЕРЕКТЕРІ НЕГІЗІНДЕ ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУДА СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСЫН БАҒАЛАУ
[2021] 173-181
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНЕ БАҚЫЛАУ-ӨЛШЕУ МАТЕРИАЛДАРЫН ЖАСАУДА ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
[2024] 298-311
ЭВТАГОГИКА НЕГІЗІНДЕ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ БОЙЫНША СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫН БАҚЫЛАУ МЕН БАҒАЛАУ
[2022] 201-209
ТИПТІК ОҚУ ЖОСПАРЛАРЫН ЖӘНЕ ТИПТІК ОҚЫТУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН САРАПТАУДА МАЗМҰН САПАСЫН БАҒАЛАУ ПРОЦЕССІН АҚПАРАТТЫҚ МОДЕЛЬДЕУ
[2021] 138-147
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІГІН ҚАШЫҚТАН БАҚЫЛАУ ЖӘНЕ БАҒАЛАУДЫҢ ТИІМДІ ТӘСІЛДЕРІ
[2020] 210-214
ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ВИЗУАЛИЗАЦИЯ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ПАЙДАЛАНУҒА ДАЙЫНДЫҒЫНЫҢ ДИАГНОСТИКАЛЫҚ МОДЕЛІ
[2024] 218-232
ПАРНИКТІК ГАЗДАРДЫҢ ӘСЕРІНЕН АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫ ӨСІМДІКТЕРІНІҢ ЖАЙ-КҮЙІН МОНИТОРИНГІЛЕУ ЖӘНЕ БОЛЖАУ МІНДЕТТЕРІНДЕГІ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
[2024] 159-170
МАҢЫЗДЫ ИНФРАҚҰРЫЛЫМ НЫСАНДАРЫНЫҢ АҚПАРАТТЫҚ ЖҮЙЕЛЕРІНІҢ ТҰРАҚТЫЛЫҒЫН БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ
[2024] 19-28
ИНФОРМАТИКА БОЙЫНША ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН МОНИТОРИНГІЛЕУ ҮШІН КРИТЕРИАЛДЫ-БАҒАЛАУ КЕШЕНІН ӘЗІРЛЕУ
[2024] 207-218
УНИВЕРСИТЕТТЕРДЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНІНДЕГІ ОҚЫТУДА МОБИЛЬДІ ҚОЛДАНБАЛАРДЫ ДАМЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ИНТЕГРАЦИЯЛАУ
[2024] 274-287
ИНФОРМАТИКАДАН СЫНЫПТАН ТЫС ЖҰМЫСТАРДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ АҚПАРАТТЫҚ ҚҰЗЫРЛЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖӘНЕ БАҒАЛАУ
[2024] 285-295
УНИВЕРСИТЕТТІҢ БҰЛТТЫҚ ҚОСЫМШАЛАРЫН МАСШТАБТАУҒА АРНАЛҒАН ШЕШІМДЕРДІ ҚОЛДАУ ЖҮЙЕСІ
[2023] 151-161
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА МҰҒАЛІМНІҢ ДАЙЫНДЫҒЫН ДИАГНОСТИКАЛАУ МОДЕЛІ
[2023] 279-287
МЕДИЦИНАЛЫҚ КЕСКІНДІ ЖАҚСАРТУ ҮШІН ГИСТОГРАММАНЫ ШЕКТЕУЛІ КОНТРАСТПЕН АДАПТИВТІ ТЕҢЕСТІРУ МЕН ГАММА-ТҮЗЕТУ ӘДІСТЕРІНІҢ КОМБИНАЦИЯСЫ
[2022] 215-227