Г.Б. Камалова,А.А. Акжолова
ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ЕСЕПТЕУІШ ОЙЛАУ ҰҒЫМЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ ДАҒДЫЛАРЫ
168-173
А. Акжолова,Г. Камалова
ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ТРИГОНОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЕСЕПТІК ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ЖӘНЕ ДИАГНОСТИКАЛАУ МОДЕЛІ
207-217
Е.К. Хеннер
БІЛІМ БЕРУДІ АҚПАРАТТАНДЫРУМЕН БАЙЛАНЫСТЫ ОЙЛАНУ СТИЛІ ТУРАЛЫ
272-275
Л.Ш. Сабырханова,Л.K. Жайдақбаева,А.Б. Сейтханова
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЕСЕПТЕУ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ҮШІН SCRATCH БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ҚҰРАЛЫН ПАЙДАЛАНУ
296-306
М.Ж. Мынжасарова,А.Б. Акпаева,Л.А. Лебедева
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ БОЙЫНША БАСТАУЫШ СЫНЫП МАТЕМАТИКА КУРСЫНДАҒЫ "ЖИЫН. ЛОГИКА ЭЛЕМЕНТТЕРІ" БӨЛІМІН ОҚЫП ҮЙРЕНУДІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
42-49
И. Шмигирилова,А. Рванова,Я. Белошистова,М. Дуткин
ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ ЕСЕПТЕРДІҢ АЙНАЛЫСЫН ҚАБЫЛДАУ БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
193-201
А.А. Акжолова,Г.Б. Камалова,Ш.Н. Куттыкожаева
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЕСЕПТІК ОЙЛАУЫН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ТРИГОНОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУ МАЗМҰНЫ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
166-178
Г. Шынатай,Г.Ж. Ерланова,Н.Т. Шындалиев
БІЛІМ БЕРУГЕ АРНАЛҒАН ВИРТУАЛДЫ ОРТАНЫҢ БАҒДАРЛАМАШЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ БАҒДАРЛАМАЛАУ ДАҒДЫЛАРЫНА ЖӘНЕ ЕСЕПТЕУ ҚАБІЛЕТІНЕ ӘСЕРІ
297-304
Серикбаевна,К. Изимбетова,Н. Мухтархан,К. Таубаева
ЗЕРДЕ БҰЗЫЛЫСЫ БАР ОҚУШЫЛАРДЫ СЫНИ ТҰРҒЫДА ОЙЛАУ АРҚЫЛЫ МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
140-150
М. Серік,Georgi Dimirovski ,Н. Нұрым
РОБОТОТЕХНИКАНЫ БІРЛЕСІП ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЕСЕПТЕУ ОЙЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
257-264
Д.Н Исабаева,С.Н Исабаева,Л.Б Рахимжанова
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІГІН ҚАШЫҚТАН БАҚЫЛАУ ЖӘНЕ БАҒАЛАУДЫҢ ТИІМДІ ТӘСІЛДЕРІ
210-214
А.Қ. Бекболғанова
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ
59-63
Н.С Заурбеков,Г.А Шерхан
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ БАҒДАРЛАМАЛАУ НЕГІЗДЕРІН ОҚЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ МЕН ӘДІСТЕМЕСІ
339-345
Г.Б Ахмедиева,Макашевна,Шаймерденовна
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ – КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ЖЕТІЛДІРУДІҢ БІР ЖОЛЫ
71-79
А.К. Алпысов,А.Б. Кокажаева
КӨРСЕТКІШТІК ТЕҢСІЗДІКТЕРДІ КЕРІ АМАЛ ӘДІСІМЕН ШЕШУ
32-37
Д.Н. Нұрғабыл,Қ.С. Нұрпеисов
КӨПЖАҚТАРДЫҢ ҚИМАСЫН ІЗДЕР ӘДІСІМЕН САЛУ
144-149
Г. Сейтбекова,А. Кокажаева,Г. Өмірзақова
МЕКТЕП ГЕОМЕТРИЯ КУРСЫНДАҒЫ ЕСЕПТЕРДІҢ БЕРІЛУ ШАРТЫН ЖӘНЕ ШЕШІМІН ЗЕРТТЕУ
159-165
А.С. Шаяхметова,М. Осман,П.Б. Сейсенбекова
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ АҚПАРАТТЫҚ-ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
275-281
С.Е. Ералиев,Б.М. Қосанов,Ж.М. Нурмухамедова,Д.М. Нурбаева
СТАНДАРТ ЕМЕС ТЕҢСІЗДІКТЕРДІ ШЕШУ
64-70
Л.У. Жадраева, Д.Е. Куатбаева
STEM БАҒДАРЛАМАСЫ АЯСЫНДА МЕКТЕП ФИЗИКАСЫ ПӘНІНЕН САБАҚ БЕРУ
194-198
Айгерим Хасенова,Анарa Карымсакова ,Алма Закирова
МЕКТЕПТЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУ ШЕҢБЕРІНДЕ КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫ ҚОЛДАНУ ТӘЖІРИБЕСІНЕН
189-196
Ш.Т. Шекербекова,М.И. Ревшенова,Е.Х. Жабаев
МЕКТЕПТЕ РОБОТЕХНИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ҚАЗІРГІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
270-276
Е.Х. Жабаев,М.И. Ревшенова
РОБОТОТЕХНИКА ОҚЫТУДАҒЫ ВИРТУАЛДЫ ОРТАЛАР МЕН СИМУЛЯТОРЛАР
220-227
О.К. Нурбавлиев,Б.Д. Сыдықов
МЕКТЕПТЕ МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ ЖОБАЛАП ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ
112-118
М. Искакова;Н. Әбілқайыр
НЬЮТОН ЕСЕБІНЕ ҚАТЫСТЫ ЛОГИКАЛЫҚ ҚИЫНДАТЫЛҒАН ЕСЕПТЕРДІ ШЕШУ ӘДІСТЕРІ
74-86