А.А. Акжолова,Г.Б. Камалова,Ш.Н. Куттыкожаева
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЕСЕПТІК ОЙЛАУЫН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ТРИГОНОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУ МАЗМҰНЫ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
166-178
Ж.К. Нурбекова,А.К. Узакова
ИНФОРМАТИКА САЛАСЫНЫҢ ДИНАМИКАЛЫҚ ДАМУЫН ЕСКЕРЕТІН ОҚЫТУ МАЗМҰНЫН ЖАСАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
239-245
Е Бидайбеков,Б Бостанов, С. Конева,K Беделов
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТТЕ БҰЛТТЫ ТЕХНОЛОГИЯ ОҚЫТУҒА МАЗМҰНЫ ТАҢДАУ ПРИНЦИПТЕРІ
180-185
А.Е. Абылкасымова,С.Е. Каппасова,Е.А. Туяков,Л.У. Жадраева
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МАТЕМАТИКАДАН ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ
66-73
Б.Ғ. Бостанов,З.Т. Суранчиева
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЙЫНДАУДАҒЫ ДИСКРЕТТІ МАТЕМАТИКА ЭЛЕМЕНТТЕРІН ОҚЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
156-161
С.Ш. Тілеубай ,Б.А. Досжанов,Р.У. Альменаева,Б.К. Жарменова,Г.Ш. Мусагулова
МОБИЛЬДІ ОҚЫТУДЫ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ РЕТІНДЕ ҰЙЫМДАСТЫРУ
253-261
Г.И. Салгараева,У.Б. Жұмабаева
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ НЕГІЗДЕРІ БОЙЫНША ДАЯРЛАУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҮЙЕСІ
250-254
A.A. Бекежанова,Е.Ы. Бидайбеков;Л.Л. Босова
ИНФОГРАФИКАНЫ ҚОЛДАНА ОТЫРЫП, БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ОБЪЕКТІГЕ БАҒЫТТАЛҒАН БАҒДАРЛАМАЛАУҒА ОҚЫТУ МАЗМҰНЫ
182-188
Бейбут Усеинов,Андрей Солодовник,Лариса Дьяченко,Елена Баянова
ҚАЗІРГІ МЕКТЕПТЕ ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ КҮНДІЗГІ ЖӘНЕ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА
68-76
Б. Усеинов,А. Солодовник,С. Сизоненко,Н. Бобкова,А. Сыздыкова
ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ МЕКТЕПТЕ ФИЗИКАНЫ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕ KAHOOT ПЛАТФОРМАСЫН ПАЙДАЛАНУ
313-320
Г.А. Мадьярова,П.Р. Саттар
ИНФОРМАТИКА ПӘНІ МАЗМҰНЫНДА АҚПАРАТТЫҚ ҚАУІПСІЗДІК ТАҚЫРЫБЫНЫҢ АЛАТЫН РӨЛІ
244-250
Г.А. Мадьярова,Н.Ш. Ешенкожаев
ОРТА МЕКТЕПТЕ ПРОГРАММАЛАУ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
212-219
Г.Б Камалова,М.И Ревшенова
ЕСЕПТЕУ ИНФОРМАТИКАСЫН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ-ЛОГИКАЛЫҚ МОДЕЛІ
225-229
Э.Ш. Анаева, Д. Баймолда
ФИЗИКАНЫ КӨПТІЛДІ ОҚЫТУДА ПӘНДІК-ТІЛДІК КІРІКТІРІЛГЕН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІН ҚОЛДАНУ
92-96
А. Койшыбекова,А. Онгарбаева
МАТЕМАТИКАЛЫҚ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУДА «ЖОБА ӘДІСІН» ҚОЛДАНУ
109-119
М. Серік,Г.Ж Ерланова
ЖОҒАРЫ ӨНІМДІ ЕСЕПТЕУЛЕР БОЙЫНША АРНАЙЫ КУРСТЫҢ МАЗМҰНЫ
263-267
М.С. Темирханова,Г.М. Абильдинова,Ж.С. Кажиакпарова
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ АҚПАРАТТЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ ЖӘНЕ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ТӘЖІРИБЕСІ
244-251
А.А. Акжолова,Г.Б. Камалова,Е.К. Хеннер,Е.М. Байзакова
МЕКТЕПТІҢ ИНФОРМАТИКА-МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ТРИГОНОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУДЫҢ ҚАЖЕТТІЛІГІ ТУРАЛЫ
195-205
Ж.А. Нурмаганбетова, Н.К. Аширбаев, А.М. Полатбек,А.О. Байдибекова
ЕКІ АЙНЫМАЛЫСЫ БАР СЫЗЫҚТЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР ЖҮЙЕСІНЕ КЕЛТІРІЛЕТІН ФИЗИКАЛЫҚ МАЗМҰНДЫ ЕСЕПТЕР
48-55
В.В Гриншкун,О.Ю Заславская
БІЛІМ БЕРУДЕГІ «ҮЛКЕН МӘЛІМЕТТЕР»: ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЖӘНЕ ОТАНДЫҚ ТӘЖІРИБЕ
199-204
Н.Н. Нұрым, Г.С. Жунисбекова1, А.С. Акрамова
ОҚЫТУДА СТУДЕНТТЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
271-277
Р. Берікқызы,Л.Б Рахимжанова,Д.Н Исабаева
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ –МАТЕМАТИКАЛЫҚ БАҒЫТТАҒЫ ЖАҢАРТЫЛҒА
291-295
А.Б. Ақпаева,Л.А. Лебедева,А.Д. Рысқұлбекова
ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰН БОЙЫНША БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА "МАТЕМАТИКА" ПӘНІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ БОЙЫНША ПРАКТИКАЛЫҚ САБАҚТАРДЫ ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
24-32
Г.А. Мадьярова,Т.М. Аубакиров
ИНФОРМАТИКАДАН ЗЕРТХАНАЛЫҚ САБАҚТАРДЫ ӨТКІЗУГЕ АРНАЛҒАН ВИРТУАЛДЫ ПЛАТФОРМА
246-252
А. Қадірбек,Н. Карелхан,А. Зандыбай
ARCGIS-ТЕ КАРТАМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУДА PYTHON ТІЛІН ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
228-236