Том 77 № 1 (2022): Хабаршы Абай атындағы ҚазҰПУ. Физика-математика ғылымдары сериясы
Жарияланған:
March 2022
Тұтас шығарылым
МАТЕМАТИКА
КЕУЕКТІ ОРТАДАҒЫ АҒЫННЫҢ БӨЛШЕК МОДЕЛІН ШЕШУГЕ АРНАЛҒАН АҚЫРЛЫ ЭЛЕМЕНТТЕР ӘДІСІ
[2022] 7-14
ЖЕЛІЛІК ЖОСПАРЛАУДА ЖҰМЫС ҰЗАҚТЫҒЫНЫҢ УАҚЫТЫН ЫҚТИМАЛДЫҚ ТЕОРИЯСЫНЫҢ КӨМЕГІМЕН БАҒАЛАУ
[2022] 15-23
ЖЫЛУӨТКІЗГІШТІК ТЕҢДЕУІНІҢ ШЕШІМДЕРІН САНДЫҚ МӘЛІМЕТТЕР БОЙЫНША ДИСКРЕТТЕУ ТУРАЛЫ
[2022] 41-48
ФИЗИКАЛЫҚ ПРОЦЕСТЕР МЕН МЕХАНИКАЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕРДІ МОДЕЛЬДЕУ
ЕКІ АЛЬФА БӨЛШЕКТІҢ СЕРПІМДІ СОҚТЫҒЫСУ РЕАКЦИЯСЫНДАҒЫ НУКЛОН-НУКЛОН ӘСЕРЛЕСУІНІҢ ПОТЕНЦИАЛДАРЫ
[2022] 49-55
ИНФОРМАТИКА
ENVI БАҒДАРЛАМАCЫН ҚОЛДАНЫП ҒАРЫШТЫҚ ТҮСІРІЛІМДЕРДІ ДЕШИФРЛЕУ ҮШІН МАХАЛАНОБИС ӘДІСІМЕН МӘЛІМЕТТЕРДІҢ КЛАСТЕРИЗАЦИЯСЫ
[2022] 78-84
ТОЛЫҚТЫРЫЛҒАН ШЫНДЫҚҚА ШОЛУ ЖӘНЕ ОНЫ ИНТЕРЬЕР ДИЗАЙНЫ САЛАСЫНДА ҚОЛДАНУ
[2022] 91-98
COVID-19 ЖАҒДАЙЫНДА ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ ҮШІН ПРОГРАММАЛЫҚ ҚҰРАЛДЫ ӘЗІРЛЕУДІҢ ДЕРЕКТЕРІН ӨҢДЕУ
[2022] 99-105
МАШИНАЛЫҚ ОҚЫТУ АЛГОРИТМДЕРІН ПАЙДАЛАНУ АРҚЫЛЫ ҚЫЗМЕТКЕРДІҢ РЕЙТИНГІ НЕГІЗІНДЕ ҚЫЗМЕТКЕРДІҢ ҚЫЗМЕТ БОЙЫНША ЖОҒАРЫЛУЫН БОЛЖАУ
[2022] 106-111
COVID-19-НЫҢ АУАДА ТАРАЛУЫН БОЛДЫРМАУ ҮШІН ӘЛЕУМЕТТІК АЛЫСТАУДЫ САНДЫҚ БАҒАЛАУ
[2022] 112-118
БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУІН ТАНУ ҮШІН ҚАЙТАЛАНАТЫН НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІЛЕР НЕГІЗІНДЕ АКУСТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ МОДЕЛЬДЕУДІ ЗЕРТТЕУ
[2022] 119-126
ДИФРАКЦИЯ ЖӘНЕ ИНТЕРФЕРЕНЦИЯ ҚҰБЫЛЫСТАРЫН КОМПЬЮТЕРЛІК МОДЕЛЬДЕУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
[2022] 127-131
ZYNQ ЖӘНЕ MATLAB НЕГІЗІНДЕ QPSK БАҒДАРЛАМАЛЫҚ-АҚПАРАТТЫҚ ІСКЕ ҚОСУ
[2022] 146-150
АҚПАРАТТАРДЫ ТАСЫМАЛДАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУДАҒЫ КОДТАУ ТЕОРИЯСЫНЫҢ РӨЛІ ЖӘНЕ ОРНЫ
[2022] 151-157
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА МАТЕМАТИКА КУРСЫН КӘСІБИ БАҒЫТТА ОҚЫТУДЫҢ КЕЙБІР АСПЕКТІЛЕРІ
[2022] 165-171
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ МАЗМҰНЫ АЯСЫНДА МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ
[2022] 172-181
ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ ЕСЕПТЕРДІҢ АЙНАЛЫСЫН ҚАБЫЛДАУ БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
[2022] 193-201
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ. БІЛІМ БЕРУДІ АҚПАРАТТАНДЫРУ
БІЛІМ БЕРУДІ АҚПАРАТТАНДЫРУ САЛАСЫНДАҒЫ ҒЫЛЫМИ-КӨПШІЛІК БАСЫЛЫМДАР ПЕДАГОГТАРДЫ ЖЕКЕ ОҚЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
[2022] 224-231
ОҚУ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ ҮШІН РОБОТ - КОНСТРУКТОР ЖИНАҚТАРЫНА САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ
[2022] 232-239
БІЛІМ БЕРУДЕГІ ВИРТУАЛДЫ ЖӘНЕ КЕҢЕЙТІЛГЕН ШЫНДЫҚ: ЖАҒДАЙЫ ЖӘНЕ БОЛАШАҒЫ
[2022] 247-255