Г.А. Мадьярова,Қ.А. Адамова
ИНФОРМАТИКА ПӘНІН СИНХРОНДЫ ЖӘНЕ АСИНХРОНДЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ
240-246
А.Б. Турдина,А.О. Керимбаев,А.Б. Мукушев,Б.А. Адильбекова
ОРТА МЕКТЕПТЕ ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДА БІЛІМ АЛУШЫЛАРДА АҚПАРАТ ҰҒЫМЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
234-240
Н.Т. Шындалиев,Г. Шынатай
ВИРТУАЛДЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІН ЖЕТІЛДІРУДІҢ ӨЗЕКТІЛІГІ
294-299
Ш.Т. Шекербекова,И.Т. Салгожа,T.T Тойшыбек
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ АҚПАРАТТЫҚ ҚҰЗЫРЛЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ-ФУНКЦИОНАЛДЫҚ МОДЕЛІ
282-288
Б.Қ. Тульбасова
ЦИФРЛЫҚ БIЛIМ РEСУРСТАРЫН ОРТА МEКТEПТE ҚОЛДАНУ EРEКШEЛIКТEРI
436-440
Н.С Заурбеков,Г.А Шерхан
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ БАҒДАРЛАМАЛАУ НЕГІЗДЕРІН ОҚЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ МЕН ӘДІСТЕМЕСІ
339-345
Р. Берікқызы,Л.Б Рахимжанова,Д.Н Исабаева
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ –МАТЕМАТИКАЛЫҚ БАҒЫТТАҒЫ ЖАҢАРТЫЛҒА
291-295
А.Е. Сагимбаева,С. Авдарсоль
А КРИТЕРИАЛДЫ ТӘСІЛ НЕГІЗІНДЕ ИНФОРМАТИКАДАН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІНІҢ ТИІМДІЛІГІ
205-211
И. Шмигирилова,А. Чугунова,Я. Белошистова,М. Дуткин
БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЙЫНДАУДАҒЫ CASE-STUDY ӘДІСІ
119-126
А.К. Алипова,А.Р. Турганбаева
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУДА ОЙЫН ТӘЖІРИБЕСІН ЕНГІЗУДІҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ
218-227
А. Сыздыкова,О. Разина,С. Бургумбаева
ЕКІ-ӨЛШЕМДІ КОНОПЕЛЬЧЕНКО-ДУБРОВСКИЙ ТЕҢДЕУІНІҢ НАҚТЫ ШЕШІМДЕРІ
37-45
А. Акжолова,Г. Камалова
ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ТРИГОНОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЕСЕПТІК ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ЖӘНЕ ДИАГНОСТИКАЛАУ МОДЕЛІ
207-217
Айгерим Хасенова,Анарa Карымсакова ,Алма Закирова
МЕКТЕПТЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУ ШЕҢБЕРІНДЕ КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫ ҚОЛДАНУ ТӘЖІРИБЕСІНЕН
189-196
С.М. Хашим,Х. Кутучу,Б. Асанова,Н. Шаждекеева,А Тайшиева
ПАРКИНСОН АУРУЫНА ҚҰРЫЛҒАН ПАЦИАЛАРДЫ КОНВОЛЮЦИЯЛЫҚ НЕЙРЛІК ЖЕЛІЛІК АРҚЫЛЫ ДАУЫС ЖАЗУ НЕГІЗІНДЕ АНЫҚТАУ
202-211
А.А. Акжолова,Г.Б. Камалова,Е.К. Хеннер,Е.М. Байзакова
МЕКТЕПТІҢ ИНФОРМАТИКА-МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ТРИГОНОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУДЫҢ ҚАЖЕТТІЛІГІ ТУРАЛЫ
195-205
П.Қ. Тазабекова,Ж.К. Нурбекова,Г.И. Аймичева,Д.С. Найманова
БІЛІМ БЕРУДЕ ТОЛЫҚТЫРЫЛҒАН ШЫНАЙЫЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ БОЙЫНША ЗЕРТТЕУЛЕРГЕ ЖҮЙЕЛІ ШОЛУ
262-269
В. Митюшев,Т. Грик,Ж. Жүнісова,Қ. Досмағұлова
КЕЗДЕЙСОҚ КОМПОЗИТТЕРДІҢ КОМПЛЕКС МӘНДІ ӨТКІЗГІШТІГІНІҢ АСИМПТОТИКАЛЫҚ ФОРМУЛАСЫ ТУРАЛЫ
18-27
А.Е. Сагимбаева,О.Ю. Заславская,С. Авдарсоль
ИНФОРМАТИКАДАН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН БАҒАЛАУДА КРИТЕРИАЛДЫҚ ТӘСІЛДІ ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
242-249
Е.Х. Жабаев
КОМПЬЮТЕРЛІК ЖЕЛІЛЕРДІ МОДЕЛЬДЕУ ЖӘНЕ СИМУЛЯЦИЯЛАУ ҮШІН NETEMUL ҚОЛДАНУ
216-222
А.Р. Турганбаева ,А.А. Рахымжанова, А.С. Черикбаева
ИНФОРМАТИКА ПӘНІ БОЙЫНША ЖАҢАРТЫЛҒАН БАҒДАРЛАМАМЕН ОҚЫТУМЕН БАҒАЛАУДЫҢ ЖОЛДАРЫ
445-449
Г.А. Мадьярова ,Д.Б. Оразжанов
БІЛІМ БЕРУДЕГІ АДДИТИВТІ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ПӘНІНІҢ МАЗМҰНДЫҚ МОДЕЛІН ҚҰРУ
И.Т. Сәлғожа,А.Б. Қасекеева
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ДАЙЫНДЫҒЫ
259-268
С.А. Нугманова,М. Ерболат
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫН ОҚЫТУДА МИКРОКОНТРОЛЛЕРЛЕРДІ ҚОЛДАНУ
387-392
Г. Омарова,В. Старовойтов
РЕНТГЕН СУРЕТТЕРІНІҢ КОНТРАСТЫН ГАММА-ТҮЗЕТУ НЕГІЗІНДЕ АРТТЫРУ
132-138
Г. Омарова,В.В. Старовойтов,Ж. Айтқожа,С.Қ. Серікбаева
МЕДИЦИНАЛЫҚ КЕСКІНДІ ЖАҚСАРТУ ҮШІН ГИСТОГРАММАНЫ ШЕКТЕУЛІ КОНТРАСТПЕН АДАПТИВТІ ТЕҢЕСТІРУ МЕН ГАММА-ТҮЗЕТУ ӘДІСТЕРІНІҢ КОМБИНАЦИЯСЫ
215-227