С. Серикова,Е. Смагулов
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ЗЕРТТЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУҒА РОБОТОТЕХНИКА ЖАРЫСТАРЫНЫҢ ӘСЕРІ
130-139
М.Ж. Талипова,А.У. Бекбауова
МАТЕМАТИКА ПӘНІ АРҚЫЛЫ ҚҰЗІРЕТТІЛІКТЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ МАҢЫЗЫ
166-176
Б. Косанов,А. Ардабаева
МАКНЕМАР КРИТЕРИЙІ ЖӘНЕ ОНЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰБЫЛЫСТАРДЫ ЗЕРТТЕУДЕ ҚОЛДАНУ
99-105
Г.Б Ахмедиева,Макашевна,Шаймерденовна
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ – КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ЖЕТІЛДІРУДІҢ БІР ЖОЛЫ
71-79
А.Е. Абылкасымова,С.Е. Каппасова,Л.У. Жадраева
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ДИСКУРСТАР КӨМЕГІМЕН ДАМЫТУ
110-117
Б.Ғ. Бостанов,З.Т. Суранчиева,С.Ш. Тілеубай
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ОҚЫТУДА ДИСКРЕТТІ МАТЕМАТИКА ЭЛЕМЕНТТЕРІН ҚОЛДАНУ
278-286
Н. Прiмхан;А. Сыздыковa;Г. Шайхова
ЕКІ ӨЛШЕМДІ КИРАЛЬДЫ СЫЗЫҚТЫ ЕМЕС ШРЕДИНГЕР ТЕҢДЕУІНІҢ НАҚТЫ ШЕШІМДЕРІ
32-38
Б.А. Шалдықова,Д.М. Ахманова,Н.Қ. Шаматаева,М.Д. Амангельдиев
ЖҮКТЕЛГЕН ЖЫЛУӨТКIЗГIШТIК ОПЕРАТОР ҮШIН ШЕКТIК ЕСЕП
53-62
Л.Н. Темирбекова,Н.М. Темірбеков,В.Л. Лось,Е.И Иманғалиев,Д.Р. Байгереев,М.Б. Нурманғалиева
РЕТТЕУШІ АЛГОРИТМДЕРМЕН ГЕОХИМИЯНЫҢ КЕРІ ЕСЕПТЕРІН САНДЫҚ МОДЕЛЬДЕУ НЕГІЗІНДЕ ГЕОАҚПАРАТТЫҚ ЖҮЙЕ МОДУЛІ
15-28
Л.М. Тукенова
МҰХИТ ЕСЕБІНІҢ ШЕКАРАЛЫҚ ШАРТТАРЫН ЖАЛҒАН ОБЛЫСТАР ӘДІСІ АРҚЫЛЫ МАТЕМАТИКАЛЫҚ МОДЕЛЬДЕУ
73-77
С.Е. Ералиев,И. Бердіахмет
ЭЛЕМЕНТАР МАТЕМАТИКАДАН ҚИЫНДЫҒЫ ЖОҒАРЫ ЕСЕПТЕРДІ ШЕШУ ӘДІСТЕРІ
17-22
Н.К. Шаждекеева, А.О. Чанпалова
ИНВЕСТИЦИЯЛЫҚ ПОРТФЕЛЬДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ КЕЗІНДЕ БАРАНКИН-ДОРФМАН ӘДІСІМЕН ҚОСАРЛЫ МІНДЕТТІ ШЕШУ
130-134
С.Е. Айтжанов,Г.Р. Ашурова
СОБОЛЕВ ТИПТІ ТЕҢДЕУ ҮШІН КЕРІ ЕСЕПТІҢ ШЕШІМДІЛІГІ
26-35
М.Т. Искакова,А.К. Оразбаева
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕ ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕПТЕРДІ ШЕШУГЕ БАУЛУ
92-97
Б. Жумартова,А. Утемисова,Р.С. Ысмағұл
ЭПИДЕМИОЛОГИЯЛЫҚ ДИНАМИКАНЫ ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ БОЛЖАУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ ЕҢ КІШІ КВАДРАТТАР ӘДІСІ
22-29
М. Бектемесов,С. Кабанихин,Е. Курышбаев
КЕЙБІР ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР ҮШІН ОРНЫҚТЫЛЫҚ АЙМАҒЫН КОМПЛЕКС ЖАЗЫҚТЫҚТА БЕЙНЕЛЕУ
29-36
А. Койшыбекова,А. Онгарбаева
МАТЕМАТИКАЛЫҚ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУДА «ЖОБА ӘДІСІН» ҚОЛДАНУ
109-119
О.С. Ахметова,С.А. Исаев
ОКЕАНОЛОГИЯ МҮЛГІЛІК МӘСЕЛЕНІ ШЕШУ ҮШІН ЖАЛҒАН АЙМАҚТАР ӘДІСІН ҚОЛДАНУ
34-42
И. Шмигирилова
БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЕСЕПТЕРДІ ТҮРЛІ ТҮСІЛДЕРМЕН ШЕШУ ДАЙЫНДЫҒЫ
105-113
С. Зыкрина
ҚҰРЫЛЫМДАЛҒАН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУДЫҢ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУҒА ӘСЕРІ
88-96
Б. Ханжарова
КЕЙБІР АЛГЕБРАЛЫҚ ЖӘНЕ ТРАНСЦЕНДЕНТТІК ФУНКЦИЯЛАРДЫ ТУЫНДЫНЫ ПАЙДАЛАНБАЙ ЗЕРТТЕУ
97-104
Ә.М. Батырбаева;Сабыркуль Макашевна
ЭЛЕКТРОНДЫҚ БІЛІМ БЕРУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ БОЙЫНША УНИВЕРСИТЕТ ОҚЫТУШЫЛАРЫНЫҢ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ МОДЕЛІ
212-219
А. Ахатай ,А. Сейтмұратов ,Г. Усайнова
МЕКТЕПТЕГІ ПӘНАРАЛЫҚ STEM БІЛІМ БЕРУДЕГІ МАТЕМАТИКАНЫҢ РӨЛІ
119-126
А.Е. Абылкасымова,С.Е. Каппасова,Е.А. Туяков,Л.У. Жадраева
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МАТЕМАТИКАДАН ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ
66-73
Д. Нұрахметов
КЕЙБІР САНДАРДЫ КВАДРАТТАУДЫҢ БІР ӘДІСІ ТУРАЛЫ
106-111