А.А. Акжолова,Г.Б. Камалова,Ш.Н. Куттыкожаева
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЕСЕПТІК ОЙЛАУЫН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ТРИГОНОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУ МАЗМҰНЫ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
166-178
Т.О. Балықбаев,Е.Ы. Бидайбеков,В.В. Гриншкун
ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНЫҢ ЖАҺАНДАНУЫ ТУРАЛЫ
228-238
М. Ульман,А.О. Алдабергенова,И.Ж. Есенгабылов ,Д.К. Кабдуалиев,И.Т. Cәлғожа
АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ИНТЕГРАЦИЯСЫ АРҚЫЛЫ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ БІЛІМ БЕРУ МҮМКІНДІКТЕРІН КЕҢЕЙТУ
304-312
А. Акжолова,Г. Камалова
ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ТРИГОНОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЕСЕПТІК ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ЖӘНЕ ДИАГНОСТИКАЛАУ МОДЕЛІ
207-217
А. Сыздыкова,О. Разина,С. Бургумбаева
ЕКІ-ӨЛШЕМДІ КОНОПЕЛЬЧЕНКО-ДУБРОВСКИЙ ТЕҢДЕУІНІҢ НАҚТЫ ШЕШІМДЕРІ
37-45
А.К. Алипова,А.Р. Турганбаева
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУДА ОЙЫН ТӘЖІРИБЕСІН ЕНГІЗУДІҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ
218-227
А. Койшыбекова,А. Онгарбаева
МАТЕМАТИКАЛЫҚ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУДА «ЖОБА ӘДІСІН» ҚОЛДАНУ
109-119
О.С. Ахметова,С.А. Исаев
ОКЕАНОЛОГИЯ МҮЛГІЛІК МӘСЕЛЕНІ ШЕШУ ҮШІН ЖАЛҒАН АЙМАҚТАР ӘДІСІН ҚОЛДАНУ
34-42
П.Қ. Тазабекова,Ж.К. Нурбекова,Г.И. Аймичева,Д.С. Найманова
БІЛІМ БЕРУДЕ ТОЛЫҚТЫРЫЛҒАН ШЫНАЙЫЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ БОЙЫНША ЗЕРТТЕУЛЕРГЕ ЖҮЙЕЛІ ШОЛУ
262-269
Н. Сакипов,A. Сейдилдаева,A. Вихнин,Р.А.Беркутбаева,Р. Сегизбаева
ЭКСПЕРТТІЛ ЖҮЙЕЛЕРДЕ БІЛІМ БАЗАСЫ МӘТІНДЕРІН ЖЕЛІЛІК ТҮРДЕ БЕРУ
168-177
С. Айтжанов,А. Марат
ӨЗГЕШЕЛЕНЕТІН ҮШІНШІ РЕТТІ ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫҚ ТЕҢДЕУДІҢ ШЕШІМДІЛІГІ
15-21
С.М. Хашим,Х. Кутучу,Б. Асанова,Н. Шаждекеева,А Тайшиева
ПАРКИНСОН АУРУЫНА ҚҰРЫЛҒАН ПАЦИАЛАРДЫ КОНВОЛЮЦИЯЛЫҚ НЕЙРЛІК ЖЕЛІЛІК АРҚЫЛЫ ДАУЫС ЖАЗУ НЕГІЗІНДЕ АНЫҚТАУ
202-211
Е.Х. Жабаев,М.И. Ревшенова
РОБОТОТЕХНИКА ОҚЫТУДАҒЫ ВИРТУАЛДЫ ОРТАЛАР МЕН СИМУЛЯТОРЛАР
220-227
Ә.Ә. Сқабылов,Д.М. Жексебай,Е.Д. Налибаев,М.К. Ибраимов
ЭЛЕКТРОНДЫҚ ҚҰРЫЛҒЫЛЫҚТАРДЫ ҚАБЫЛДАУ ЖӘНЕ ЖЕТКІЗУДЕ ҚҰПИЯ КІЛТ ҮШІН ХАОСТЫҚ ГЕНЕРАТОРЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
194-201
Д.Ә. Болысбек,Б.К. Асилбеков,А.Б. Кульджабеков
ТАУ ЖЫНЫСЫ ЕРУІНІҢ КАРБОНАТТЫ ҮЛГІЛЕРДІҢ КЕУЕК ҚҰРЫЛЫМЫНА ӘСЕРІН ЭКСПЕРИМЕНТАЛДЫҚ МӘЛІМЕТТЕР НЕГІЗІНДЕ САНДЫҚ ЗЕРТТЕУ
54-63
Ж.О. Ахатаева,Г.Р. Кощанова,Л.Д. Диярова,Б.Т. Кулжагарова,Б.А. Мукушев
МЕХАНИКАЛЫҚ ҚҰБЫЛЫСТАРДЫ СИПАТТАЙТЫН ТРАНСЦЕНДЕНТТІК ТЕҢДЕУЛЕРЛЕР
80-89
Б. Косанов,А. Ардабаева
МАКНЕМАР КРИТЕРИЙІ ЖӘНЕ ОНЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰБЫЛЫСТАРДЫ ЗЕРТТЕУДЕ ҚОЛДАНУ
99-105
В. Митюшев,Т. Грик,Ж. Жүнісова,Қ. Досмағұлова
КЕЗДЕЙСОҚ КОМПОЗИТТЕРДІҢ КОМПЛЕКС МӘНДІ ӨТКІЗГІШТІГІНІҢ АСИМПТОТИКАЛЫҚ ФОРМУЛАСЫ ТУРАЛЫ
18-27
Ж.Е. Темирбекова,А.Ю. Пыркова,Г.К. Ордабаева,E. Зуева
ATMELAVR ЯДРОСЫНА НЕГІЗДЕЛГЕН ӘРТҮРЛІ ӨНІМДІЛІКТЕГІ МИКРОКОНТРОЛЛЕРЛЕР ҮШІН ГОМОМОРФТЫ ШИФРЛАУ КІТАПХАНАСЫН ЖОБАЛАУ
170-177
И.Т. Сәлғожа,А.Б. Қасекеева
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ДАЙЫНДЫҒЫ
259-268
Г.А. Мадьярова,П.Р. Саттар
ИНФОРМАТИКА ПӘНІ МАЗМҰНЫНДА АҚПАРАТТЫҚ ҚАУІПСІЗДІК ТАҚЫРЫБЫНЫҢ АЛАТЫН РӨЛІ
244-250
Н.Б. Оспанова,Н.И. Пак,Г.Б. Камалова
БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМІН БІЛІМ БЕРУДЕГІ STEAM-ТӘСІЛІН ІСКЕ АСЫРУҒА ДАЙЫНДАУ ТУРАЛЫ
134-142
А.Е. Абылкасымова,С.Е. Каппасова,Л.У. Жадраева
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ДИСКУРСТАР КӨМЕГІМЕН ДАМЫТУ
110-117
М.Ж. Ильясова
ПЕДАГОГ КАДРЛАРДЫҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ ШЕҢБЕРІНДЕ БАҒАЛАУ ҚҰРАЛЫНЫҢ ВАЛИДТІЛІГІ МЕН СЕНІМДІЛІГІ
296-302
Б.А. Шалдықова,Д.М. Ахманова,Н.Қ. Шаматаева,М.Д. Амангельдиев
ЖҮКТЕЛГЕН ЖЫЛУӨТКIЗГIШТIК ОПЕРАТОР ҮШIН ШЕКТIК ЕСЕП
53-62