М.С. Темирханова,Г.М. Абильдинова,Ж.С. Кажиакпарова
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ АҚПАРАТТЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ ЖӘНЕ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ТӘЖІРИБЕСІ
244-251
М.С. Қаратаева,К.М. Беркімбаев
STEM ТЕХНОЛОГИЯСЫН ОҚЫТУДЫҢ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ
227-236
А.С. Баймаханова,K.M. Беркимбаев,А.К. Жумадиллаева,Беркимбаев Кошанова
ТЕРЕҢ ОҚЫТУДЫҢ КОНВОЛЮЦИЯЛЫҚ НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІЛЕРМЕН ӨЗАРА БАЙЛАНЫСЫ
127-135
А. Базарбай,А. Бердалы,З. Абдиахметова,В. Йоцов
МАШИНАЛЫҚ ОҚЫТУ АЛГОРИТМДЕРІНІҢ БІЛІМ САПАСЫНА ӘСЕР ЕТУ БЕЛГІЛЕРІН ЗЕРТТЕУ
146-154
А.У. Бекбауова,М.Ж. Талипова
МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕ ЖАҢА ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ
118-125
Г. Абильдинова,Ж. Кажиакпарова,Д. Абыкенова,А. Асаинова,Т. Сембаев
БІЛІМ БЕРУДЕГІ ОҚЫТУДЫҢ БЕЛСЕНДІ ЖӘНЕ ЦИФРЛЫҚ ӘДІСТЕРІ
156-165
О.К. Нурбавлиев,Б.Д. Сыдықов
МЕКТЕПТЕ МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ ЖОБАЛАП ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ
112-118
Қ.Е. Тұрғанбай,С.Н. Исабаева,Е.Ж. Тенизбаев,Т.А. Жукова ,Л.В. Игнашова
НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІЛЕРДІ ТЕРЕҢ ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ СӨЙЛЕУШІНІ ТАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
164-173
Д.Н Исабаева,С.Н Исабаева,Л.Б Рахимжанова
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІГІН ҚАШЫҚТАН БАҚЫЛАУ ЖӘНЕ БАҒАЛАУДЫҢ ТИІМДІ ТӘСІЛДЕРІ
210-214
Л.Ш. Черикбаева,Б.Е. Туркестан
МЕДИЦИНАЛЫҚ МӘЛІМЕТТЕРДІ ӨҢДЕУДЕ МАШИНАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ АЛГОРИТМДЕРІН ҚОЛДАНУ ЖӘНЕ ЗЕРТТЕУ
179-187
Г. Салгараева,A. Базарбаева
АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР САЛАСЫНДАҒЫ ПРАКТИКАҒА БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУ ЗЕРТТЕУЛЕРІНЕ ЖҮЙЕЛІ ШОЛУ
246-252
Г.К. Сыздыкова,Г.Д. Жампеисова,С.К. Джанабекова
ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ ЖӘНЕ АЛГОРИТМДЕРДІ ҚҰРУ ӘДІСІН КІРІКТІРУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ РЕФЛЕКСИЯЛАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
95-105
Ж.Т. Кайынбаев,О.К. Нурбавлиев
ЖОБАЛАУ ІС-ӘРЕКЕТІ ЖӘНЕ ОНЫ ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА ҚОЛДАНУ
119-123
Н.Н. Керімбаев,Ә.Б. Сәкенова
ИНФОРМАТИКАДА БІРЛЕСІП ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
248-259
Ж.С. Есенгалиева,А.С. Есенгалиева,Р.Б. Биктимир,С.С. Есенғали
МАШИНАЛЫҚ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ АРҚЫЛЫ ҮЛКЕН ДЕРЕКТЕРМЕН БАСҚАРУ
137-144
У.А. Қосыбаева, Н.К. Шаматаева, А.К. Тлеуберген
ЕСЕПТЕРДІ ШЕШУ БАРЫСЫНДА МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМДІ ӨЗЕКТЕНДІРУ
90-96
Б.В. Рабинович,Е.А. Туяков,К.Д. Микаилова
«КӨПЖАҚТАРДЫҢ ҚИМАЛАРЫ» ТАҚЫРЫБЫН ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДАҒЫ ҚАТЕЛІКТЕР ӘДІСІ
56-61
Э.Ш. Анаева, Д. Баймолда
ФИЗИКАНЫ КӨПТІЛДІ ОҚЫТУДА ПӘНДІК-ТІЛДІК КІРІКТІРІЛГЕН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІН ҚОЛДАНУ
92-96
Д.Н Исабаева,Н.А Курмангалиева
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИЗАЙН НЕГІЗІНДЕ ОҚУ КУРСТАРЫН ҚҰРУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
215-219
Г.А. Мадьярова,Қ.А. Адамова
ИНФОРМАТИКА ПӘНІН СИНХРОНДЫ ЖӘНЕ АСИНХРОНДЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ
240-246
А. Самбетова,К. Телекбаева
БАҒДАРЛАМАЛАУ ОРТАЛАРЫНДА САНДЫҚ ӘДІСТЕРДІ ТИІМДІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫ ЗЕРТТЕУ
135-148
А.А. Бекежанова,Н. Құрманбекқызы
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНЕ ИНФОГРАФИКАНЫ ПАЙДАЛАНЫП ОБЪЕКТІГЕ БАҒЫТТАЛҒАН ПРОГРАММАЛАУДЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕРІ
239-247
М.М. Ерекешева,А.Е. Сагимбаева,А.Ж. Кузембаева
ИНФОРМАТИКАДАН ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТАРДЫҢ ИНТЕРАКТИВТІ ТАПСЫРМАЛАР ЖҮЙЕСІН ҚҰРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
238-245
Н.Т. Шындалиев,Г. Шынатай
ВИРТУАЛДЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІН ЖЕТІЛДІРУДІҢ ӨЗЕКТІЛІГІ
294-299
Серикбаевна,К. Изимбетова,Н. Мухтархан,К. Таубаева
ЗЕРДЕ БҰЗЫЛЫСЫ БАР ОҚУШЫЛАРДЫ СЫНИ ТҰРҒЫДА ОЙЛАУ АРҚЫЛЫ МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
140-150