Том 86 № 2 (2024): Хабаршы Абай атындағы ҚазҰПУ. Физика-математика ғылымдары сериясы
Жарияланған:
June 2024
Тұтас шығарылым
МАТЕМАТИКА ЖӘНЕ МАТЕМАТИКАЛЫҚ МОДЕЛЬДЕУ
ЖАЛҒАН АЙМАҚТЫҚ ӘДІСІ АРҚЫЛЫ БАРОКЛИНДІ МҰХИТ ҚОЗҒАЛЫСЫНЫҢ СТАЦИОНАРЛЫҚ ЕМЕС МОДЕЛІН КӨРСЕТУ
7-24
КВАДРАТТЫҚ ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫҚ ЖҮЙЕЛЕРДІҢ ҚОЗҒАЛЫСЫН ШЕКТЕУЛІ УАҚЫТ АРАЛЫҒЫНДА ТҰРАҚТАНДЫРУДЫҢ БІР ЕСЕБІ ТУРАЛЫ
46-54
СМАГУЛОВ ШАРТЫНДАҒЫ СИНГУЛЯРЛЫ БИСЫЗЫҚТЫ СТОХАСТИҚАЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕРДІ ШЕШУ ТУРАЛЫ
55-64
ШЕКТЕЛМЕГЕН ОБЛЫСТА ПОЛЯРЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІГІ БАР БЕЛЬТРАМИ ТЕҢДЕУІ ҮШІН ҚОЙЫЛҒАН БАСТАПҚЫ- ШЕКАРАЛЫҚ ЕСЕП ТУРАЛЫ
65-73
ФИЗИКАЛЫҚ ПРОЦЕСТЕР МЕН МЕХАНИКАЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕРДІ МОДЕЛЬДЕУ
БИІК ТАУЛЫ ИОНИЗАЦИЯЛАУШЫ КАЛОРИМЕТРМЕН КЕҢ АУҚЫМДЫ АТМОСФЕРАЛЫҚ НӨСЕР ШОҒЫРЫН ЗЕРТТЕУ
96-106
КИНЕМАТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ДИНАМИКАЛЫҚ СИПАТТАМАЛАРДЫ ЕСКЕРЕ ОТЫРЫП БЕРІЛІС МЕХАНИЗМДЕРІН МОДЕЛЬДЕУ
107-118
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
МАТЕМАТИКАДАҒЫ МӘНМӘТІНДІК ЕСЕПТЕР ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
128-137
МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ: МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ЭЛЕКТРОНДЫҚ ҚҰРАЛДАРЫН ҚҰРУ
138-146
ИНФОРМАТИКА
ЖЕЛІЛІК РЕСУРСТАРДЫ БЕЛСЕНДІ ҚОРҒАУДА ИНТЕГРАЦИЯ ЖӘНЕ АВТОМАТТАНДЫРУ: ДАМУ ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ
178-187
УНИВЕРСИТЕТТІҢ ЕСЕПТЕУ ЖЕЛІСІНІҢ ОСАЛДЫҚ КӨРСЕТКІШТЕРІН МОДЕЛЬДЕУГЕ НЕГІЗДЕЛГЕН АҚПАРАТТЫҚ ҚАУІПСІЗДІК ЖҮЙЕСІ
188-200
ҚҮЙІРКІЛІ НЕЙРЛІК ЖЕЛІЛЕРДІ ПАЙДАЛАНАТЫН ЦИФРЛЫҚ МОДУЛЯЦИЯНЫҢ ТИІМДІ ЖІКТЕЛУІ
201-210
ЗАТТАР ИНТЕРНЕТІ (IOT)ТЕХНОЛОГИЯСЫНА НЕГІЗДЕЛГЕН КҮНДІ БАҚЫЛАУ ЖҮЙЕСІН ЖАСАУ
211-221
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ. БІЛІМ БЕРУДІ АҚПАРАТТАНДЫРУ
ВИЗУАЛИЗАЦИЯ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ОҚЫТУ БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ
253-263
АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕ ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУ: ЖҮЙЕЛІ ӘДЕБИЕТТЕРГЕ ШОЛУ
264-273
УНИВЕРСИТЕТТЕРДЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНІНДЕГІ ОҚЫТУДА МОБИЛЬДІ ҚОЛДАНБАЛАРДЫ ДАМЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ИНТЕГРАЦИЯЛАУ
274-287
ВИРТУАЛДЫ ЖӘНЕ ТОЛЫҚТЫРЫЛҒАН ШЫНДЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН «ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ» ПӘНІНДЕ ҚОЛДАНУДЫҢ ПРАКТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
288-297
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНЕ БАҚЫЛАУ-ӨЛШЕУ МАТЕРИАЛДАРЫН ЖАСАУДА ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
298-311
ПЕДАГОГТЕРДІҢ ҮЗДІКСІЗ КӘСІБИ ДАМЫТУ БОЙЫНША ДЕРЕКТЕРДІ ӨҢДЕУ ЖӘНЕ БАСҚАРУ
323-332