С. Зыкрина
ҚҰРЫЛЫМДАЛҒАН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУДЫҢ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУҒА ӘСЕРІ
88-96
А.А. Акжолова,Г.Б. Камалова,Ш.Н. Куттыкожаева
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЕСЕПТІК ОЙЛАУЫН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ТРИГОНОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУ МАЗМҰНЫ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
166-178
С. Серикова,Е. Смагулов
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ЗЕРТТЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУҒА РОБОТОТЕХНИКА ЖАРЫСТАРЫНЫҢ ӘСЕРІ
130-139
Г.Б Ахмедиева,Макашевна,Шаймерденовна
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ – КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ЖЕТІЛДІРУДІҢ БІР ЖОЛЫ
71-79
М.С. Молдабекова,Ж.М. Битибаева
ТӘЖІРИБЕЛІК БАҒДАРЛАНҒАН ТӘСІЛ КОНТЕКСТІНДЕГІ СТУДЕНТТЕРДІҢ ЗЕРТТЕУ ІСКЕРЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ КЕЙБІР ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
253-258
М.Ж. Талипова,А.У. Бекбауова
МАТЕМАТИКА ПӘНІ АРҚЫЛЫ ҚҰЗІРЕТТІЛІКТЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ МАҢЫЗЫ
166-176
А. Койшыбекова,А. Онгарбаева
МАТЕМАТИКАЛЫҚ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУДА «ЖОБА ӘДІСІН» ҚОЛДАНУ
109-119
А. Акжолова,Г. Камалова
ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ТРИГОНОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЕСЕПТІК ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ЖӘНЕ ДИАГНОСТИКАЛАУ МОДЕЛІ
207-217
М.Н. Калимoлдаeв,А.А. Абдилдаева,Ж.У. Шермантаева,Вoйцик Вальдeмap
IOT ТEXНOЛOГИЯСЫ НEГIЗIНДE ЭЛEКТР ЭНEРГEТИКАСЫ САЛАСЫН ДАМЫТУ МӘСEЛEЛEРI
126-133
А.Қ. Бекболғанова
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ
59-63
С.М. Кенесбаев,А.Ғ. Шайкен
ОҚУ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ ҮШІН РОБОТ - КОНСТРУКТОР ЖИНАҚТАРЫНА САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ
232-239
Б.Д. Сыдыхов,Г. Қойшыман,З.Ә. Батырхан
ОҚУШЫЛАРҒА РОБОТОТЕХНИКА НЕГІЗДЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
426-430
А.Р. Турганбаева,А.Ә. Тұрғантай
ЭЛЕКТРОНДЫ ПОРТФОЛИО БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ ҚОЛДАНУ
311-318
Б.С. Омаров,И.Е. Базаркулова
ТЕРЕҢ ОҚЫТУ КӨМЕГІМЕН ПНЕВМОНИЯНЫ АНЫҚТАУ МОДЕЛІН ҚҰРУ
204-214
А.К. Алпысов,А.Б. Кокажаева
КӨРСЕТКІШТІК ТЕҢСІЗДІКТЕРДІ КЕРІ АМАЛ ӘДІСІМЕН ШЕШУ
32-37
Н.Т. Ошанова,Ж.Қ. Қиынова,Ә.Қ. Құрманқұлова
ЦИФРЛЫҚ АЛШАҚТЫҚ МӘСЕЛЕСІ ЖӘНЕ ОНЫ ЖЕҢУ ТӘСІЛДЕРІ
237-243
А.А. Акжолова,Г.Б. Камалова,Е.К. Хеннер,Е.М. Байзакова
МЕКТЕПТІҢ ИНФОРМАТИКА-МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ТРИГОНОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУДЫҢ ҚАЖЕТТІЛІГІ ТУРАЛЫ
195-205
Л.Ш. Балгабаева,С.Б. Кенжегулова,Ф.У. Маликова,А.Т. Төлеушова,Д.Е. Абай
КАРДИОЛОГИЯДАҒЫ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ
85-90
А.Ж. Иманбаев,С. Тынымбаев,Р.С. Одарченко,Ж. Алиханқызы
БЕСІНШІ БУЫН МОБИЛЬДІ ЖЕЛІЛЕРДІҢ ҚАУІПСІЗДІК МӘСЕЛЕЛЕРІН ТАЛДАУ
21-28
С.Ш. Тілеубай ,Н.С. Төлеу,Г.Н. Казбекова
НЕГІЗГІ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНА ИНФОРМАТИКА ПӘНІНІҢ МОДЕЛЬДЕУ БӨЛІМІН ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
227-233
А.Қ. Мошқалов,Ж.Н. Оразбеков,Қ.Ж. Сабраев,С.Р. Шармұханбет
ПАНДЕМИЯ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ
182-187
С.А. Эшанова,М.А. Муратбекова
ОҚУШЫЛАРДЫҢ «АЛГЕБРА ЖӘНЕ АНАЛИЗ БАСТАМАЛАРЫ» ПӘНІНДЕГІ ІЗДЕНІС-ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТІН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ
7-14
Ж.К. Нұрбекова,Г.М. Кусаинов,Р.К. Михалев,А.Ш. Танирбергенова
ТИПТІК ОҚУ ЖОСПАРЛАРЫН ЖӘНЕ ТИПТІК ОҚЫТУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН САРАПТАУДА МАЗМҰН САПАСЫН БАҒАЛАУ ПРОЦЕССІН АҚПАРАТТЫҚ МОДЕЛЬДЕУ
138-147
Ш.Т. Шекербекова ,Г.А. Абдулкаримова ,Г.С. Арынова,А. Ербол
БІЛІМ БЕРУ РОБОТОТЕХНИКАСЫН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЖОБАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
77-85
Б.С. Ахметов,Д.В Исайкин,М.Б Береке
ТЕМІР ЖОЛ КӨЛІГІНДЕГІ БЕЙНЕБАҚЫЛАУ КАМЕРАЛАРЫНАН БЕЙНЕЛЕРДІҢ САПАСЫН ЖАҚСАРТУҒА АРНАЛҒАН МАШИНАЛЫҚ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
126-133