Ж.К. Нұрбекова,Г.М. Кусаинов,Р.К. Михалев,А.Ш. Танирбергенова
ТИПТІК ОҚУ ЖОСПАРЛАРЫН ЖӘНЕ ТИПТІК ОҚЫТУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН САРАПТАУДА МАЗМҰН САПАСЫН БАҒАЛАУ ПРОЦЕССІН АҚПАРАТТЫҚ МОДЕЛЬДЕУ
138-147
М.С. Темирханова,Г.М. Абильдинова,Ж.С. Кажиакпарова
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ АҚПАРАТТЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ ЖӘНЕ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ТӘЖІРИБЕСІ
244-251
А.У. Бекбауова,М.Ж. Талипова
МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕ ЖАҢА ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ
118-125
Э.Ш. Анаева, Д. Баймолда
ФИЗИКАНЫ КӨПТІЛДІ ОҚЫТУДА ПӘНДІК-ТІЛДІК КІРІКТІРІЛГЕН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІН ҚОЛДАНУ
92-96
С.Ш. Тілеубай ,Б.А. Досжанов,Р.У. Альменаева,Б.К. Жарменова,Г.Ш. Мусагулова
МОБИЛЬДІ ОҚЫТУДЫ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ РЕТІНДЕ ҰЙЫМДАСТЫРУ
253-261
Ж.К. Нурбекова,А.К. Узакова
ИНФОРМАТИКА САЛАСЫНЫҢ ДИНАМИКАЛЫҚ ДАМУЫН ЕСКЕРЕТІН ОҚЫТУ МАЗМҰНЫН ЖАСАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
239-245
А.А. Акжолова,Г.Б. Камалова,Ш.Н. Куттыкожаева
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЕСЕПТІК ОЙЛАУЫН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ТРИГОНОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУ МАЗМҰНЫ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
166-178
G.A. Begimbetova,Sh.T. Shekerbekova,E. Оспанкулов
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІ ОҚЫТУДА CLIL ЖӘНЕ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ КІРІКТІРЕ ПАЙДАЛАНУ
210-218
Г.А. Мадьярова,Б.Н. Тұрдақын
“ЖAСAНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ НЕГІЗІ” ЭЛЕКТИВТІ КУРСЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ МAЗМҰНЫН ҚAЛЫПТAСТЫРУ
269-277
А.Б. Тоқтарова,Ж.Ж. Ажибекова,Д.Р. Сұлтан,М.А. Керімбеков
ОНЛАЙН КОНТЕНТТЕГІ ҚАЗАҚ ТІЛДІ БЕЙӘДЕП ПІКІРЛЕРДІ МАШИНАЛЫҚ ОҚЫТУДА ЖИНАҚТАУ
265-272
Д.Н Исабаева,Н.А Курмангалиева
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИЗАЙН НЕГІЗІНДЕ ОҚУ КУРСТАРЫН ҚҰРУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
215-219
Г.А. Мадьярова,Т.М. Аубакиров
ИНФОРМАТИКАДАН ЗЕРТХАНАЛЫҚ САБАҚТАРДЫ ӨТКІЗУГЕ АРНАЛҒАН ВИРТУАЛДЫ ПЛАТФОРМА
246-252
Г.А. Мадьярова,Қ.А. Адамова
ИНФОРМАТИКА ПӘНІН СИНХРОНДЫ ЖӘНЕ АСИНХРОНДЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ
240-246
Қ.С. Әбдиев,М. Жасандықызы,Г.С. Примбетова
УНИВЕРСИТЕТТІҢ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНДА IT САЛАСЫНЫҢ КӘСІБИ СТАНДАРТТАРЫНЫҢ ТАЛАПТАРЫН ПАЙДАЛАНУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
192-206
Г.А. Мадьярова,П.Р. Саттар
ИНФОРМАТИКА ПӘНІ МАЗМҰНЫНДА АҚПАРАТТЫҚ ҚАУІПСІЗДІК ТАҚЫРЫБЫНЫҢ АЛАТЫН РӨЛІ
244-250
Г.И. Салгараева,А.С. Маханова
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАНҒАН БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН МОБИЛЬДІ ҚОСЫМША ҚҰРУ ӘДІСТЕРІ
276-284
А.Е. Сағымбаева,Н.А. Ниетбаева
ИНФОРМАТИКАДАН ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ОРТАДА ҮЙРЕТУШІ ОЙЫНДАР ЖАСАУҒА ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
270-278
А.Б. Ақпаева,Л.А. Лебедева,М.Ж. Мынжасарова
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫНЫҢ 4-СЫНЫП МАТЕМАТИКА КУРСЫНДАҒЫ ҚИЫН ТАҚЫРЫПТАРДЫ ОҚЫП ҮЙРЕНУ МӘСЕЛЕСІ ТУРАЛЫ
18-24
Р. Берікқызы,Л.Б Рахимжанова,Д.Н Исабаева
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ –МАТЕМАТИКАЛЫҚ БАҒЫТТАҒЫ ЖАҢАРТЫЛҒА
291-295
А.А. Абибуллаева,Г.Н. Казбекова,Н.М. Жунисов
МАШИНАЛЫҚ ОҚЫТУ АЛГОРИТМДЕРІНІҢ КӨМЕГІМЕН ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕГІ МӘТІННЕН ТҮЙІН СӨЗДЕРДІ АЛЫП АЛУ
106-113
Г. Салгараева,A. Базарбаева
АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР САЛАСЫНДАҒЫ ПРАКТИКАҒА БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУ ЗЕРТТЕУЛЕРІНЕ ЖҮЙЕЛІ ШОЛУ
246-252
А.С Рванова, Н.С Горшков
ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКА БОЙЫНША ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
84-90
Б.С. Омаров,А.Б. Тоқтарова,Ж.Ж. Ажибекова,Г.С. Рахимбаева,Г.И. Бейсенова
ҒАЙБАТ ПІКІРЛЕРДІ АНЫҚТАУДА ЕКІ БАҒЫТТЫ ҰЗАҚ – ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖАД ЖЕЛІСІН ҚОЛДАНУ
173-182
Бейбут Усеинов,Андрей Солодовник,Лариса Дьяченко,Елена Баянова
ҚАЗІРГІ МЕКТЕПТЕ ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ КҮНДІЗГІ ЖӘНЕ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА
68-76
А. Койшыбекова,А. Онгарбаева
МАТЕМАТИКАЛЫҚ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУДА «ЖОБА ӘДІСІН» ҚОЛДАНУ
109-119