Том 82 № 2 (2023): Хабаршы Абай атындағы ҚазҰПУ. Физика-математика ғылымдары сериясы
Жарияланған:
June 2023
Тұтас шығарылым
МАТЕМАТИКА
ЖАЛПЫЛАНҒАН БӨЛШЕК-МАКСИМАЛДЫ ФУНКЦИЯНЫҢ ӨСПЕЙТІН АЛМАСТЫРУЛАРЫ ТУРАЛЫ
[2023] 7-14
ДИАГОНАЛ БОЙЫНША ДИФФЕРЕНЦИАЛДАУ ОПЕРАТОРЫНЫҢ ХАРАКТЕРИСТИКАЛАРЫНЫҢ ПЕРИОДТЫЛЫҒЫ
[2023] 40-53
ЕСЕПТЕУ МАТЕМАТИКАСЫ ЖӘНЕ МАТЕМАТИКАЛЫҚ МОДЕЛЬДЕУ
ТАУ ЖЫНЫСЫ ЕРУІНІҢ КАРБОНАТТЫ ҮЛГІЛЕРДІҢ КЕУЕК ҚҰРЫЛЫМЫНА ӘСЕРІН ЭКСПЕРИМЕНТАЛДЫҚ МӘЛІМЕТТЕР НЕГІЗІНДЕ САНДЫҚ ЗЕРТТЕУ
[2023] 54-63
ЭПИДЕМИОЛОГИЯНЫҢ КЕЙБІР КЕРІ ЕСЕПТЕРІН СТОХАСТИКАЛЫҚ ТАБИҒАТҚА ҰҚСАС ӘДІСТЕРМЕН ШЕШУ
[2023] 64-71
ФИЗИКАЛЫҚ ПРОЦЕСТЕР МЕН МЕХАНИКАЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕРДІ МОДЕЛЬДЕУ
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
«ӘР ТҮРЛІ ОРТАЛАРДАҒЫ ЭЛЕКТРОМАГНЕТТІК ТОЛҚЫНДАР» ТАҚЫРЫПТЫ ОҚЫТУДА ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫҚ ТЕҢДЕУЛЕРДІ ҚОЛДАНУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ
[2023] 100-110
ТЕХНИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚТАР СТУДЕНТТЕРІНІҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ЦИКЛІ ПӘНДЕРДІ ЗЕРДЕЛЕУ КЕЗІНДЕ ЖОБАЛАР ӘДІСІН ҚОЛДАНУ ТУРАЛЫ
[2023] 127-139
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ СТУДЕНТТЕРДІҢ МАТЕМАТИКА ПӘНІНДЕГІ ЖЕТІСТІГІНЕ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫ САҚТАУҒА ӘСЕРІ
[2023] 140-146
ЫҚТИМАЛДЫҚТАР ТЕОРИЯСЫ МЕН МАТЕМАТИКАЛЫҚ СТАТИСТИКАНЫ МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ ИНФОРМАТИКА МЕН МАТЕМАТИКАНЫҢ ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫСЫ
[2023] 147-158
ИНФОРМАТИКА
БАЗАЛЫҚ ИНТЕРАКТИВТІ ОБЪЕКТІЛЕРІ БАР ДИНАМИКАЛЫҚ САЙТТАРДЫ БАҒДАРЛАМАЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
[2023] 177-185
ШЫНАЙЫ ЖӘНЕ ЖАЛҒАН МӘЛІМДЕМЕЛЕРДІ АНЫҚТАУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ӘДІСТЕРІ
[2023] 186-193
ЭЛЕКТРОНДЫҚ ҚҰРЫЛҒЫЛЫҚТАРДЫ ҚАБЫЛДАУ ЖӘНЕ ЖЕТКІЗУДЕ ҚҰПИЯ КІЛТ ҮШІН ХАОСТЫҚ ГЕНЕРАТОРЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
[2023] 194-201
ПАРКИНСОН АУРУЫНА ҚҰРЫЛҒАН ПАЦИАЛАРДЫ КОНВОЛЮЦИЯЛЫҚ НЕЙРЛІК ЖЕЛІЛІК АРҚЫЛЫ ДАУЫС ЖАЗУ НЕГІЗІНДЕ АНЫҚТАУ
[2023] 202-211
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ. БІЛІМ БЕРУДІ АҚПАРАТТАНДЫРУ
ЭЛЕКТРОНДЫҚ БІЛІМ БЕРУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ БОЙЫНША УНИВЕРСИТЕТ ОҚЫТУШЫЛАРЫНЫҢ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ МОДЕЛІ
[2023] 212-219
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА SMART-БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА РОБОТОТЕХНИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
[2023] 237-245
ИНФОРМАТИКАДАН ЗЕРТХАНАЛЫҚ САБАҚТАРДЫ ӨТКІЗУГЕ АРНАЛҒАН ВИРТУАЛДЫ ПЛАТФОРМА
[2023] 246-252
STEM БІЛІМ БЕРУ НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЙЫНДАУ БОЙЫНША ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУЛЕРГЕ ЖҮЙЕЛІК ШОЛУ
[2023] 253-259
3DS MAX - ОТАНДЫҚ МУЛЬТИПЛИКАЦИЯ САЛАСЫНДАҒЫ ҚИЫНДЫҚТАРДЫ ШЕШУДІҢ БІР ЖОЛЫ РЕТІНДЕ
[2023] 260-269
ИНФОРМАТИКАДАН ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ОРТАДА ҮЙРЕТУШІ ОЙЫНДАР ЖАСАУҒА ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
[2023] 270-278
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА МҰҒАЛІМНІҢ ДАЙЫНДЫҒЫН ДИАГНОСТИКАЛАУ МОДЕЛІ
[2023] 279-287
ОНЛАЙН КОНТЕНТТЕГІ ҒАДАУАТ СӨЗДЕР КЛАССИФИКАЦИЯСЫ, АНЫҚТАУ ЖӘНЕ ҚОҒАМҒА ТИГІЗЕР ӘСЕРІ
[2023] 288-296
БІЛІМ БЕРУГЕ АРНАЛҒАН ВИРТУАЛДЫ ОРТАНЫҢ БАҒДАРЛАМАШЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ БАҒДАРЛАМАЛАУ ДАҒДЫЛАРЫНА ЖӘНЕ ЕСЕПТЕУ ҚАБІЛЕТІНЕ ӘСЕРІ
[2023] 297-304