Том 91 № 3 (2025): Хабаршы Абай атындағы ҚазҰПУ. Физика-математика ғылымдары сериясы
Жарияланған:
27 September 2025
Тұтас шығарылым
МАТЕМАТИКА ЖӘНЕ ФИЗИКАЛЫҚ ПРОЦЕСТЕР МЕН МЕХАНИКАЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕРДІ МАТЕМАТИКАЛЫҚ МОДЕЛЬДЕУ
SNTHERM ЖӘНЕ ML-ТӘСІЛДЕРІН ИНТЕГРАЦИЯЛАУ АРҚЫЛЫ ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҚАР ЖАМЫЛҒЫСЫ МЕН ЕРУІН МОДЕЛЬДЕУ
[2025] 53-68
БАҒДАРЛАМАЛЫҚ КӨПБЕЙНЕЛІКТІҢ ОРНЫҚТЫЛЫҒЫН ЗЕРТТЕУДЕГІ МАТРИЦАЛЫҚ САЛЫСТЫРУ ЖҮЙЕЛЕРІ
[2025] 69-78
ЖАЙСАН КӨЛІНДЕГІ БАЛЫҚТАРДЫҢ САНДЫҚ ДИНАМИКАСЫН ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУ ЖӘНЕ КӘСІПТІК АУЛАУ ДЕРЕКТЕРІ НЕГІЗІНДЕ КОГОРТТЫҚ ТӘСІЛМЕН БАҒАЛАУ
[2025] 79-90
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА НЕГІЗГІ МЕКТЕПТЕ ЖАЙ БӨЛШЕКТЕРДІ ОҚЫТУ ТУРАЛЫ
[2025] 91-100
ҚАЗАН ТӨҢКЕРІСІНЕ ДЕЙІНГІ ҚАЗАҚСТАНДА МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҒДАЙЫНА ТАРИХИ ШОЛУ
[2025] 101-110
АНАЛИТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ПРОЕКТИВТІК ГЕОМЕТРИЯНЫ ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА СТУДЕНТТЕРДІҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛЕРІН ДАМЫТУ
[2025] 111-120
MAPLE КОМПЬЮТЕРЛІК МАТЕМАТИКАЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕРІН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ИНТЕГРАЛДЫҚ ЕСЕПТЕУЛЕР ТЕОРИЯСЫН ОҚЫТУДЫ ЖЕТІЛДІРУ
[2025] 121-132
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНА МАТЕМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУ ҮШІН ТАНЫМДЫҚ ЖҮКТЕМЕЛЕР ТЕОРИЯСЫН ҚОЛДАНУ
[2025] 133-149
SMART- ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ТӘСІЛДЕРІ
[2025] 150-163
ИНФОРМАТИКА
ИНТЕРНЕТ ЗАТТАР ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ПАЙДАЛАНЫП МЕДИЦИНАЛЫҚ ҚАЛДЫҚТАРДЫ БАСҚАРУ ҮШІН ӘДІСТЕМЕЛІК ТӘСІЛДЕР МЕН ҚҰРАЛДАРДЫ ӘЗІРЛЕУ
[2025] 164-172
АВТОНОМДЫ МОБИЛЬДІ РОБОТТАР ҮШІН ЖОЛДЫ ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ КЕДЕРГІЛЕРДЕН ҚҰТЫЛУ ӘДІСТЕРІНДЕГІ ЖЕТІСТІКТЕР
[2024] 182-191
ҚАЛАЛЫҚ ҚОҒАМДЫҚ КӨЛІКТЕ АДАМДАРДЫ АНЫҚТАУҒА АРНАЛҒАН ДЕРЕКТЕРДІ ЖИНАУ ЖӘНЕ ӨҢДЕУ ЖӨНІНДЕГІ ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУ ТАҚЫРЫПТЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРІ
[2025] 192-202
КӨПЯДРОЛЫ ЖҮЙЕЛЕРДЕГІ АУЫР ЕСЕПТЕРГЕ АРНАЛҒАН PYTHON ПАРАЛЛЕЛДІЛІГІ
[2025] 203-212
КРИПТОГРАФИЯЛЫҚ КІЛТТЕРДІ БАСҚАРУДЫҢ ЖӘНЕ САНДЫҚ ҚОЛТАҢБАНЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ЗАМАНУИ ТӘСІЛДЕРІ БОЙЫНША МӘСЕЛЕЛЕРІ
[2025] 213-220
STEAM-ЖОБА РЕТІНДЕ 3D ПРИНТЕРДІҢ ФИЛАМЕНТІН ЖАСАУҒА АРНАЛҒАН ЭКСТРУДЕРДІ ӘЗІРЛЕУ
[2025] 221-229
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ. БІЛІМ БЕРУДІ АҚПАРАТТАНДЫРУ
ЭЛЕКТРОНДЫҚ ИЕРАРХИЯЛЫҚ ҚҰРЫЛЫМДАР НЕГІЗІНДЕ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУ МОДЕЛІ
[2025] 250-263
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ STEM БОЙЫНША ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДА ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫСТЫҢ ЫҚПАЛЫ
[2025] 164-274
IT МАМАНДЫҒЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ОҚУ ҮЛГЕРІМІ МЕН МАНСАПТЫҚ ТРАЕКТОРИЯСЫН ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ БОЛЖАУ МОДЕЛІ
[2025] 275-286
АКТ САЛАСЫНДАҒЫ ФОРМАЛДЫ ЕМЕС БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНА ҚАТЫСУШЫЛАРДЫҢ МОТИВАЦИЯЛЫҚ ФАКТОРЛАРЫН ЗЕРТТЕУ
[2025] 287-295
ЗАТТАР ИНТЕРНЕТІ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН БІЛІМ БЕРУГЕ ИНТЕГРАЦИЯЛАУ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ҚАЗАҚСТАНДА ҚОЛДАНУ ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ
[2025] 296-306
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ПРОГРАММАЛАУҒА БЕЙІМДЕЛГЕН ОҚЫТУДЫҢ НӘТИЖЕЛІЛІГІН ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУ
[2025] 307-318